Update Milan

Hoi Meiden,

Dinsdagavond ben ik met Milan naar de ha-post gegaan en daar stuurde de huisarts ons direct door naar de kinderarts. Deze liet bloedafnemen en keek eens naar het snoetje van Milan en besloot alla minute om Milan op te nemen. Woensdagochtend is er door de oogarts en kno-arts gekeken wat er aan de hand was en het blijkt een Oogkasontsteking te zijn, dit komt niet/nauwelijks voor bij zulke jonge kinderen en is zeer opmerkelijk te noemen. Er werd direct uitgesloten dat er een griep/verkoudheid in het spel zou zijn. De oogarts en kno arts wilden in ieder geval de huisarts erop aanspreken dat er zo'n grove foute diagnose gesteld was. Helaas konden ze nog niets zien of er eventuele schade aan het oog was. Milan krijgt antibiotica via het infuus en blijft daar zeker tot vanavond aan. Morgen kijken de artsen of hij dan een drankje mag. Zijn oog gaat elke dag een stukje verder open en vanmorgen zei de oogarts dat er gelukkig geen blijvende schade in het oog is.... Pff, dat was evne heel heftig. Hopelijk mogen we maandag naar huis en dan mag hij daar nog flink aansterken. Zo gauw we thuis zijn laten we het weten.

Dikke knuffel Jolanda

Jeetje Jolanda, wat een schrik zeg!
Ik ben blij voor jullie dat er uiteindelijk geen blijvende schade is aan het oog van Milan. Kan me voorstellen dat dat een enorme opluchting is. Wat goed dat je op je intuïtie bent afgegaan en nog een keer naar de ha-post bent gegaan. Petje af voor je.
Ik hoop voor jullie dat het nu snel de goede kant op zal gaan en dat Milan na het weekend naar huis mag.
Heel veel sterkte voor jullie en een knuffel voor Milan.

Groetjes
Geeske, Wieteke & Freek

Jemig Jolanda!

Allereerst hoop ik dat het iedere dag steeds beter gaat met Milan. Geen blijvende schade is heel goed nieuws. Je kleine man zo zien is geen pretje en ik begrijp dat dat er flink inhakt.
Maar je moet wel weten....JE BENT EEN SUPERMAMA!!!! zo, schijt aan huisartsen die niet luisteren of je afwimpelen etc. etc. Jij hebt geluisterd naar wat jij voelde en dacht.Jij kent je kereltje het beste, en dankzij jou heeft Milan nu geen blijvende schade aan zijn oog.
Denk eraan als je strakt thuiskomt dat je ook voor jezelf zorgt oke?!

Ajuus, ilja

zo hallo zeg, weer een HA die er niks van bakt!

ik ben blij te horen dat het meevalt met Milan zijn oog, je moet er toch niet aan denken door zo'n misser blijvende schade op te lopen...

ik duim dat jullie maandag naar huis mogen!

liefs Jenneke

Hey Jolanda,

Gossie,ik schrik dervan,Heel veel sterkte en beterschap hoor voor je kleine menneke,dat hij maar snel opknapt.Kaarsje brandt ook voor jullie!

Veel liefs Kitty en Tess

Hoi Jolanda,

Wat supergoed van je dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan!
En nu maar hopen dat je mannetje snel opknapt en dat jullie weer tot rust kunnen komen. Want dit is ff een zware tijd voor jullie en zeker ook voor je man en Jorick.

Heel veel sterkte nog even...

Een dikke knuffel van Cissy

APPLAUS   voor jou, Jolanda!   Wat kun je doortastend zijn hé, als het om je kindjes gaat? Gelukkig gaat het weer beter met ém zeg, wat zullen jullie je rot geschrokken zijn!
Geef ém maar een dikke knuffel. En geef die huisarts ook maar flink de wind van voren, hahaha!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan