update moi

Hoi lieve meiden,

Hier weer ff wat van moi!! De 3e kuur clomid zit er weer op en gelukkig geen last gehad van bijwerkingen dit keer, en dat terwijl de dosis toch verhoogt is! Maar de vorige x zat ik zelf al niet zo lekker in mijn vel....Vandaag zit ik alweer op cd 10 en het klussen is weer van start gegaan! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen toch? Beter te vroeg dan te laat!! Ook heb ik de maybe baby weer ff uit het stof gehaald en dacht,,,waarom niet!! Met tempen ben ik niet zo nauwkeurig meer mede omdat ik toch bloed moet prikken en er dan gekeken word of ik een ei heb gehad...of niet!!

Ik heb eigenlijk altijd al een voorgevoel gehad dat ik niet zo 1, 2, 3 zwanger zou raken en ook dat 1 pilletje niet voldoende zou zijn...zelfs met 2 heb ik nog niet echt het gevoel dat het gaat helpen...al hoop ik dat wel natuurlijk!!! Het is niet zo dat ik heel negatief denk ofzo, maar het is een gevoel!! We zullen het zien...ik ga er in ieder geval een stuk relaxter mee om en we zien het wel...je hebt het toch niet in eigen hand!! Alles komt goed....

Ik hoop voor iedereen dat onze wens snel in vervulling zal gaan!!!

Liefs moi xxxx

Hoi Moi!!!

Wat fijn om weer wat van je te lezen en vooral dat het nu beter met je gaat. Gelukkig ben je er wat relaxter mee, dat voelt zeker als een opluchting? Waarom zijn ze eigenlijk niet gelijk met IUI begonnen??? Of kreeg je dat al, ik lees de laatste tijd zoveel weet het ff niet meer. Ik hoop dat je het niet erg vindt...

Zelf heb ik nog niets nieuws. Pas volgende week maandag gaan we weer naar de gyn. Dan krijgen we de uitslag van het 2e zaadonderzoek en meer over iui. Ik zit nu op dag 31 vanaf het voor het eerst ging bloeden na mijn mk. Ik heb vorige week mijn ei gevoeld en verwacht mijn NOD op 8 augustus. Ben nu en gisteravond wat misselijk maar verwacht er niets van zeker niet na zo'n rare cyclus na een mk. Je weet gewoon niet wat je moet verwachten. Maarja we zien het wel bij de gyn.

Wanneer moet jij weer bloedprikken???

Ik hoop dat we allebei en de andere dames dit jaar nog zwanger worden!!! Soms krijg ik het depri gevoel dat ik straks als enige nog van de originele groep hier zit. Maar daar sta ik niet verder bij stil wordt je alleenmaar gek van. het komt zeker wel goed!!

Tot later meis,

Liefs Claudy

He Moi,

Nu wordt het weer spannend! Ik hoop dat deze kuur goed aanslaat en dat uit je bloed straks komt dat je een prachtig ei gehad hebt, dat zou al 100 procent winst zijn, toch? Ik ben blij dat je nu een betere arts hebt gekregen, die vorige was echt een boerenpummel! Wat heb je nou aan clomid als je niet controleert of het wel aanslaat? Slik je die troep voor niks en voel je je klote voor niks!!! Fijn dat je daar nu veel minder last van hebt gehad trouwens. Eigenlijk best raar dat je van een hogere dosis geen last hebt. Misschien is dit dan toch wel precies goed voor jou...

Fijn weekend! Liefs Kiki

Hoi meiden,

Claudy, jeetje toch wel weer spannend voor jullie hoor!! Ik hoop dat het heel snel weer raak is meid!

Volgens mij doen ze iui alleen als het zaad van je man/vriend niet in orde is, maar bij ons is dat niet het geval....zaadjes zijn perfect, maar ik heb geen eisprong...en daarom moet ik nu hormonen slikken om die op te wekken! Met de laagste dosering is dit helaas niet gelukt en nu heb ik een verhoogde dosis gehad! 13 augustus moet ik weer heen om bloed te prikken en 16 augustus voor de uitslag! Mocht het niet geholpen hebben krijg ik de hoogste dosering en als dat niet helpt dan moet ik waarschijnlijk d.m.v injecties hormonen gaan toedienen!!

Kiki, wat fijn dat je er weer bent!! Spannend bijna weer naar de gyn!! Echt super...ben onwijs blij dat alles goed met je gaat!! Nu nog ff lekker uitrusten tijdens je vakantie!! En straks met een bol buikje weer terug naar school echt leuk!!

Ik heb ook een bol buikje, maar dat komt van de hormonen volgens mij....word een beetje vatsig..(schrijf je dat zo) blehhhh niks aan te doen!!!

Liefs moi xxxxx

He Moi,

Ik wist dat je bij de gyn was geweest en ik denk laat ik even kijken hoe het geweest is en lees net je berichtjes.

Balen dat je ei nog niet is gekomen maar je weet maar nooit zometeen krijg je supper eitjes en wie weet meer dan 1. Ik hoop het in iedergeval voor je het zal wel helemaal geweldig zijn. Ik kan me voorstellen dat je niet zo lekker word van al die hormonen maar je moet maar zo denken je doet het voor een goed doel. 13augustus zit ik op een warm grieks eiland en te genieten van zon,zee,eten,en mijn "hardwerkende wil graag papa worden" mannentje. Heerlijk er even uit en de 12de heb ik als het goed is mijn ei dus misschien bestaat er toch een kleine kans dat we elkaar weer tegen komen bij het mei forum. Dat zal wel helemaal top zijn he. Ik hoop dat alles goed komt en dat je nu eens een keertje goed nieuws te horen krijgt van de gyn.

Met mij gaat alles goed. Ik heb het een plaatje kunnen geven dat ik een paar dagen zwanger mocht zijn. Het was wel even een hele verdrietige toestand maar we gaan nu weer verder met nieuwe moed.Daarom ga ik weer ontzettend voor ons duimen..duim..duim...duim.. duim..

Tot gauw en eh..klus ze.!!

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan