Update Mystelle

Hoi allemaal,

In middels is de kraamhulp nu ander halve week weg. Toen ze weg ging was ik wel en klein beetje onzeker of dat ik het wel allemaal goed ging doen. maar alles loopt prima.

Wel al flink wat kraamtranen gehad maarja dat hoort erbij. Van de week ga ik kijken of ik een kolf kan huren en ga ik dat eens proberen.

Elke dag is weer anders met ons kleine meisje maar ik geniet er heel erg veel van.

Morgen komt voor het eerst het consultatieburo hier. Ik ben benieuwd hoeveel ze nu weegt dus morgen weer een nieuw belangrijk moment.

Veel succes iedereen.

Groetjes Rosita

P.S. Ik word wel een stuk minder verwent dan toen de kraam hulp er was al doet mijn man wel heel erg zijn best.

hey meid,
ja nu moet je het helemaal zelf doen he.. en tuurlijk ben je eerst wat onzeker maar dit gaat vanzelf beter.. gewoon goed naar je kindje kijken om na te kunnen gaan wat de behoefte's zijn. en het komt allemaal goed! en anders gewoon vk of consultatiebureau bellen!! dat mag altijd! dat wegen vind ik ook een belangrijk moment vooral omdat dit bij de eerste het moment was dat ik kwam te weten dat hij was afgevallen. ben toen ook op flesvoeding overgestapt. maar goed we gaan er maar vanuit dat het nu goed is!

en over dat verwennen.. tja je moet het echt weer zelf gaan doen ;) maar dat komt vanzelf dat ritme!

succes!

Liefs, Christien mama van Kelwin en Roben

Fijn dat alles goed gaat en dat je zo van Mystelle geniet!
Ik kan me voorstellen dat het even wennen is als de kraamhulp weg is.Moet je ineens alles alleen doen.
En laat je nog lekker verwennen.

Liefs Maartje

Hahahaha, ja die verwentijd gaat ook weer voorbij he. HELAAS....

Denk dat je er wel van genoten hebt zo te lezen hjihi. Fijn dat alles zo goed gaat bij je thuis en dat je volop geniet.

That's the spirit he.

Geniet lekker van je gezinnetje

Liefs

Fijn dat alles goed gaat en zo te lezen dat je ook kan genieten. Ik kn goed bergijpen dat je wat onzeker was toen de kraam weg ging. Dat zal ik straks ook wel hebben.. En die kraamtranen horen erbij :)

Nou meid, veel succes hoor en geniet ervan!!

Liefs, Liselotte

Ach, kraamtranen, laatste-loodjes-tranen, what's the difference? Ik jank momenteel wel 5 x per dag zo ongeveer... hahaha... gewoon puur ontladen is dat voor mij. Daarna kan ik er weer tegen.

Hey,
Wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat en dat je ook lekker aan het genieten bent :D Dat is heel belangrijk!!

Het zal inderdaad allemaal wel behoorlijk wennen zijn en je moet echt een heel nieuw ritme zien te vinden. Maar daar word je vanzelf handig in :)
Soms gewoon even je tranen laten lopen is helemaal niet erg, dat kan ook opluchten. Als het niet lukt schaam je dan niet om even iemand op te bellen die je even kan helpen.. al is het maar een luisterend oor of een tip!

Succes vandaag!
liefs rosan

Terug
Bovenaan