Update na voortijdige weeen en longenrijpers

Gisteren weer bij de vk geweest en ook in het ziekenhuis voor een ctg. Kleine was erg stil. Ik mag nog steeds niets en heb inmiddels al de 2de blaasontsteking en een schimmelinfectie die maar niet weg wilt en waar je ook niets voor mag krijgen in dit stadium van de zwangerschap. Ik ben echt helemaal op en heb dit ook aangegeven bij de vk. Als ik zo door moet tot de 40 weken dan heb ik geen energie meer voor de bevalling. Gelukkig snapt de vk dit en heeft een afspraak gemaakt met de gyneacoloog voor volgende week woensdag want dan ben ik 38 weken en een beetje en dan gaan we praten over om ingeleid te worden. Waarschijnlijk wordt ik dan die vrijdag ingeleid. Ik hoop het zo, want ik ben echt helemaal op. Ben chagrijnig en enorm kattig, dus ook niet echt leuk voor mijn omgeving.

Ik hou jullie weer op de hoogte.

Angie30
 
yhe meis, wat rot zeg, ik wete hoe je je veolt, ik had bij onze eerste zwangerschap 3 dagen voor de bevallingnierbekken ontsteking in combinatie met weeen, pff heb nachten lang niet geslapen en daarna nog eens niet kunnen slapen met de ontsluitings weeen, ik had gelukkig geen pijn bij de weeen maar de persweeen kon ik op een gegeven moment niet meer ophouden was helemaal op en wilde slapen, en het kind eruit persen.( sorry grof gezegt)

dus snap heel goed hoe je je veolt. maar je kunt het zet hem op, en hopenlijk wordt je ingeleid want je mioet daarna ook van je kindje kunnen genieten en als je echt er helemaal door heen zit dan kan het misschien de verkeerde kant op gaan. s6 ermee en sterkte en hou ons op de hoogte please

liefs
 
Terug
Bovenaan