update : naar gyn geweest na curretage

Hoi meiden

Vanmorgen mocht ik naar mijn gyn om te kijken of ze hun werk goed hadden gedaan. Vorige miskraam hebben ze me ruim 3 maanden laten aanmodderen en dat wilde ik niet nog  een keer meemaken.
Curretage is goed gegaan en we gaan verder voor de eskimootjes (de cryo's). Omdat het na de vorige miskraam 10 weken heeft geduurd voordat mijn lichaam er weer zin in had, moet ik over 2 weken terugkomen. Is er geen activiteit (zoals nu) dan krijg ik een kleine stimulering, zodat de cryo's volgende maand of begin juli teruggeplaatst kunnen  worden (als de ontdooiing goed gaat) anders kunnen we een iui doen. Niet vragen hoe en waarom....... ik was volgens de gyn te opstandig. Hoezo opstandig.......... je krijgt weinig info en ik moet het doen met "je hebt helaas botte pech dat het weer verkeerd is gegaan".
Toch zijn we blij dat alles weer goed is en dat we verder kunnen, maar eerst gaan we dit weekend lekker weg.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

fijn dat het goed is gegaan, dat scheelt weer iets. Mij lijkt het logisch dat je info wil waarom het is misgegaan.
Ga in elk geval proberen te genieten van je weekend weg.

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan