update of eigenlijk downdate

hallo allemaal,
wat een rotdag zeg, vandaag is t echt losgekomen zeg maar, of tenminste dat wat altijd voor de 1e dag komt. vorige keer duurde dat 3 dagen en nu ging t wat sneller dus...dan denk ik dus eerst een paar dagen ' he waar blijft t?' als t onduidelijk is: zie mijn 'update' van gisteren...
ik ben nog steeds misselijk maar dan zal ik wel gewoon zwak ziek en ... zijn. wat een rotstreek weer! ik wou dat het i.i.g. ns elke maand hetzelfde ging en niet elke keer een ander aantal dagen bruinverlies!!!! ik weet niet zo goed hoe ik me weer moet oppeppen voor de volgende ronde maar t zal wel moeten....liefs van een heeeeel sippe lis

Nou, op naar de volgende ronde dan maar weer!!
Ik hoop dat het niet veel langer meer zal duren... je bent onder behandeling he? No g een half jaar doorklussen, Heb ik dat goed? Sorry dat ik het niet zeker meer weet, maar krijg zoveel informatie over me heen dat ik af en toe moet spieken welk verhaal bij wie hoort.. Nu kan ik jou een hart onder de riem steken...KOP OP MEID:: WE KRIJGEN ALLEMAAL EEN KANS!!!!
Heel veel liefs en tot snel, Lill.

he lill,
dank je voor je reactie. ja, je hebt t goed, (knap!) ik heb endometriose en daaraan geopereerd maar dat kan terugkomen vandaar dat ik zo supergestresst ben...als t binnen een half jaar niet lukt en t is teruggekomen is er alleen nog ivf...t voelt alsof mijn ongi een ondoorbreekbaar fenomeen is, maar dat gevoel kennen andere mensen hier vast ook...
hoe is t met jou ei? test je zelf ook? of binnenkort weer naar zh? of is ie al gesprongen? ik hoop t voor je.
ik voel me ontzettend verdrietig, huilen huilen huilen. ik kan ook zo niemand bellen want dan horen ze alleen maar gepiep... misschien dat de tv me wat afleidt. ik heb gelukkig wel net even gesport, vond ik wel heel goed van mezelf! ze vonden me er vast raar uitzien met van die rooie ogen, maar wat maakt t uit... liefs, lis.

Hee die Lis,

Meissie toch, heb je zo'n nare emobui...
Kl*te is het he, dat je er dan toch weer intrapt en valse hoop krijgt terwijl je een dag later er mee om de oren word geslagen door Mother Nature... Goed om alles er effe flink uit te janken, je hebt er alle reden toe!

Wel knap dat je bent gaan sporten voor de afleiding! Kop he liefie!
Het is een cliche, nieuwe ronden nieuwe kansen en je cyclus is alweer opnieuw begonnen. Nog even en er mag weer flink gevanjanterkanterd worden!

liefs, Suus

he suus, thanks.
fijn dat jullie er zijn. ik voel me wel een beetje geslagen ja, das t goeie woord...ik had t gevoel dat die eerste keer na de operatie zou lukken op de 1 of andere manier...nu heb ik er niet meer zo'n vertrouwen in, maar goed, ik ga weer de cb gebruiken om mn ei te vinden (paashaas) en dan maar weer aan de klus...oh nee, vanjanterkanten.
bij jou alles snor? duivels aldaar? of alweer weg? of nog niet? liefs, lis

Hee meis,

We trekken je weer uit het dalletje hoor! Tuurlijk hoopte je daarop, heel logisch...
Hopelijk vind je je ei gauw met cb, misschien heb je meer aan hulp van bugs bunny ;)

Ik heb net de laatste sporen uitgewist van de red devils dus ben daar weer even vanaf. Maar ik wil er voor 9 maanden vanaf!! Bekend verhaal.
Afijn, we gaan do.avond naar die acupuncturist en daar ben ik wel benieuwd naar.

Kop op he,
lfs. Suus

he lis!

kop op meid!!
tis weer ff klote.....maar hopelijk gaat het zeker een keertje goed komen!!
daar gaan we allemaal van uit hoor!!!

ff chagie zijn, en dat proberen vol goede moed naar de volgende ronde toe leven!

xx kimpansee

he suus en kimpansee,
ik ben vandaag vol goeie voornemens. dat had ik niet verwacht...maar ik merk dat ik me begin op te sluiten en dat ik niet meer zo leuk ben om mee te leven. moet ik echt wat aan doen! hopelijk lukt dat. even zennen zoals ik t noem. suus, wat is bugs bunny? of snap ik je grapje niet? ik ben benieuwd naar donderdag! wat voor gevoel je er bij hebt. en kim: thanks, ik heb net een berichtje bij jou berichtje geschreven....dat zeker weten dat t een keer goed komt was de afgelopen dagen even weg, maar gelukkig komt t weer terug. ik was t een beetje aan t opgeven en dat is nergens voor nodig. jij ook niet doen he? liefs, lis

Terug
Bovenaan