Update operatie

Hey meiden!

Ik heb het idee dat ik door de dubbele dosering provera alleen maar erger ongi ben geworden. Weet niet of het kan, maar hier is het zo!

Vanmorgen dus meteen met de gynnaan de telefoon gehangen en kreeg te horen dat de operatie idd niet door mag/kan gaan.

Wilde ze me voor eind november inplannen! Daar ben ik dus helemaal niet mee akkoord gegaan! Ik wacht dan al 9 maanden op de volgende stap!
Ik gevraagd of er echt niet een plekje eerder was. Nou nee, dat was er dus niet als ik tussen mijn ongi en ei in geopereerd moet worden... Daar tussenin.... dat is volgens mij gewoon waar het ZH naar streeft... Was de provera aangeslagen, zat ik ook niet tussen mijn ongi en mijn ei in... Heb nu dus een nieuwe afspraak gemaakt voor OVER 2 WEKEN!!! Echt super zo snel!! Dan mag ik niet zwanger zijn... nou daar zijn we toch al mee bezig, met niet zwanger worden, dus dat zal geen probleem zijn!

Vanavond nog even shoppen op de comdoomfabriek.nl en dan met goede moed de komende twee weken overleven!

Oh ja, de vorige keer hadden we glowindarkcondooms geprobeerd, echt superlachen, haha!!!

Ik ben nu wel heel erg opgelucht en blij dat het over 2 weken alweer kan. Dan zit er geen ongi in de buurt en heb ik ws. ook minder zenuwen!

Pfff...wat zal ik lekker slapen vanavond, de afgelopen dagen waren echt zenuwslopend!!

Liefs Daisy

Meis, wat krijg je toch een hoop voor je kiezen! Ik ben blijj voor je dat je toch weer zo snel terechtkunt en dat je wat 'uit de zenuwen' bent.
Succes en probeer lekker te ontspannen en te slapen!

Liefs, Marieke

He jemig ben je al zooooo zenuwachtig en dan wordt t uitgesteld. Maar goed dat je nog later niet gaccepteerd hebt, ze denken zeker dat je als vrouw eeuwig kindjes kan krijgen...pfff af en toe wordt je doodmoe van die wachttijden...

Maar goed, over 2 weken geen enkele kans dat er iets mis gaat, dus dat is super!!

hou je taai meid,

(ik word deze of volgende week gebeld wanneer t circus hier gaat beginnen voor ICSI 2...denkd at ik bij volgende ongi met de pil moet beginnen!)

gr Yosha

Owww... wat fijn!! Over 2 weken al!! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen, anders in november! Ziekenhuizen denken idd dat vrouwen altijd en eeuwig kinderen kunnen krijgen..Grrrr.... Maar goed, nog even wachten en dan eindelijk de vervolgstap. Super!!
Nog even volhouden, succes en sterkte meis!!

En glowinthedark-condooms... Waahhahahahaha!! brengt de lol wel terug in de slaapkamer :)

Liefs!!

Wat een tegenvaller, maar gelukkig met een meevaller erachter aan, over 2 weken de operatie.

Nog even volhouden en succes, ik hoop dat het beter gaat dan met mij gisteren...
Zie nieuwe topic.
Liefs Han

Terug
Bovenaan