Update over dean

Wij hebben onze knul weer thuis.Gisteren hebben we met de artsen gesproken en we hebben gevraaagd of hij naar huis mocht mits dit verantwoord was.Aangezien Dean het gewoon vertikte om te drinken en eten.Dit mocht onder voorwaarde dat we thuis een vocht en voedingslijst bij hielden.Zijn braken en diaree zijn gestopt hij heeft alleen nog wat koorts.Toen mijn man ons gisteren kwam halen viel hij al in de auto in slaap en heeft lekker vastgeslapen.Nadat hij thuis eenmaal wakker werd kwam mamas vermoeden uit .In zijn eigen vertrouwde omgeving pikte hij het eten en drinken vrij snel op alsof hij niet ziek was geweest.Hij is weer lekker vrolijk en wij genieten weer heerlijk van ons ventje.Min puntje is dat mijn man de buikgriep heeft gekregen en ik ook met een keelonsteking.Maarja dat kan ook niet anders ik heb 24 uur in het ziekenhuis gehangen op een isolatiekamer.Al met al waren het heftige emoties voor ons alle 3 en ik ben dan ook bekaf voel me totaal gesloopt.Bedankt voor alle lieve reacties en een vrolijk pasen voor iedereen!
Chantal mv Dean

Och, de foto zegt alles....

Ben erg blij voor jullie dat Dean weer thuis is en wil eten en drinken! Wat een rotperiode hebben jullie gehad zeg. Geen wonder dat jullie gesloopt zijn en helaas ook ziek. Van harte beterschap voor jullie en jullie Dean!

Groetjes Hanneke

Wat geweldig dat je op je moederinstinct durfde en mocht vertrouwen, en dat hij nu thuis wel weer wat eet en drinkt.
Dit hele gebeuren gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten, logisch dat je bekaf bent. En dat je man nu ziek wordt, nu het "mag". Maar het belangrijkste is dat het de goede kant op gaat en dat je hem weer lekker thuis hebt!
Doe lekker rustig aan deze paasdagen!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Heerlijk dat jullie kleine mannetje weer lekker thuis is.
Het is wel flink balen dat mama en papa nu in de lappenmand zitten, maar dat is idd niet zo heel gek. Knap maar snel weer op en geniet van jullie kleine man.

Groetjes Jolanda

Wat heerlijk dat ie weer thuis is waar ie hoort, of niet? En wat solidair zijn jullie met ém... Allemaal zitten mee-zieken, hihihi! Maar wat zul je blij zijn dat ie weer eet en drinkt denk ik? Lang leve het mama instinct zeg ik dan maar weer eens!

Beterschapsgroet voor jullie allemaal dan maar! marieke

Puffffttt...gelukkig gaat het weer de goede kant op met jullie menneke.
Probeer het zelf ook op 'n rijtje te zetten en geniet van elkaar!!
Veel liefs en een dikke knuffel voor Dean,Kitty en Tess

Terug
Bovenaan