Update over Maansteen en aankomende eerse IUI

Hallo,

Hier dus een kleine update van mij. Ik heb nog niet zo heel veel te vertellen,
maar er gaat wel  veel gebeuren zeer binenkort...........

Ik heb mij ook maar laten verleiden via internet. En gisteren kwam ie met de post
binnen, een maansteen.
Ik heb vroeger ook al wel eens zo'n edelsteen gedragen (weet even niet meer waarvoor die toen goed was)
En ik ben eens in Ida Oberstein geweest. Dat ligt in Duitsland en daar heb je heel veel van die winkeltjes, heb toen ook een workshop gehad. En mocht ik mijn eigen edelsteen tot een mooie hanger bewerken.
Heel leuk was dat.
Dus baad t niet dan schaat t niet. En het is zowiezo een mooie steen dus raar staan doet t ook niet.
De paragnost waar ik m besteld heb heeft m extra goed voor mij ingestraald zei ze dus........heb goede hoop.

Ergens van het weekend ik denk zondag of anders maandag moet ik weer ongesteld worden.
Hoop van niet natuurlijk maar.........het zal heus wel weer natuurlijk. Zou zeer verbaasd zijn als t niet zo was.
Maar ja.......afwachten dus maar.

Als ik wel ongesteld word moet ik het ZKH bellen en dan gaan we voor de eerste IUI.
(met hormonen)
Mijn man was gisteren vroeg klaar en ik had m gevraagd of hij vast naar de Apotheek wilde gaan. Ik heb de hormonen liever al in huis als dat ik straks misschien te laat ben. En ja hoor ze hadden ze niet ............moesten ze bestellen en kunnen we pas morgen ophalen (hij is na 15.00 uur naar de apotheek gegaan)

Ik bedoel maar als je dat op de eerste dag van je ongi gaat halen. Dan schiet het helemaal niet op. En met Pinksteren in het verschiet...........

Nou goed die man van de apotheek die haalde een geintje uit bij mijn man. Hij zei: Ik zou al wel graag willen afrekenen. Er is een eigen bijdrage: Dat word dan € 357,-
Nou ik zie R. al helemaal voor mij. Die werd vast een beetje bleek en zakte zowat achter de toonbank weg. Grapje zei de apotheker. Hier heb je een brief, die moet je maar eens lezen. Daar stond in dat het kan zijn dat de verzekering een naheffing doet omdat je niet voor de hormonen verzekerd ben. Nu heb ik vorig jaar alles al geregeld en heb de duurste polis genomen, waarin dit alles wel is vergoed. Vruchtbaarheidsbehandelingen met hormonen en het complete IVF traject. Dus........niets aan het handje.
En als dat wel zo zou zijn, betaal ik het ook graag ( zou wel fijn zijn als het dus ook resultaten boekt) Maar goed als je het kan voorkomen dat je het moet betalen is dat natuurlijk het beste!

Groeten,

Cynthia

Heeeee Cynthia!

Ik heb een paar jaar geleden een tijdje zo'n maansteen gedragen maar helaas geen resultaat. Ik had hem alleen niet van een paragnost. Wat zie die man er verder over? Heeft hij zich bij het stralen gericht op het zwanger worden? Nou ja baat het niet dan schaad het niet inderdaad.

Verstandig om die hormonen al vast te halen. Wat een prutsers dat ze het niet eens in huis hadden. Mmm ik weet niet of ik het grapje zo leuk vind hoor. Arme R. Kon hij er zelf wel om lachen?

Nu gaat het dan eindelijk na 3 jaar toch echt gebeuren voor jullie. Ik heb er wel een goed gevoel over. Ben je een beetje relaxed momenteel ondanks dat gedoe op je werk?

lfs inge

Heeeeeee Inge!

Hoe gaat het met de slanke lijn?
Ben goed op weg maar misschien vandaag weer net iets te veel gehad.
Ben pas 8 ons afgevallen. Nou nou dat hakt er wel in he!

Nee de Paragnost(e) Het was een vrouw, zei verder niet zoveel erover. Wel dat ik m moest opladen zo nu en dan. En dat er eigenlijk niemand anders aan mocht zitten. Helaas is dat vanochtend al mislukt. Mijn collega vond het heel mooi en paktte de steen vast........ach zo erg geloof ik er nu ook weer niet in, maar........ik dacht je kan het allicht proberen.
Een andere collega zei dat je m af en toe in de aarde moet stoppen voor een nachtje of in een badje zout water. Maar ze wist het niet zeker. Dus ga het internet er maar eens op na slaan.

Nou je hebt wel goede hoop zeg. Ik weet t niet hoor.......aan de ene kant denk ik dat t ons binnenkort zal lukken en aan de andere kant ben ik bang dat we nog een lange weg te gaan hebben.......we wachten af.

Misschien komt het toch nog wel uit he! Mick, Jij en ik tegelijk zwanger. Dan kunnen we ergens in Utrecht of omstreken wel gezellig met z'n alle op Pufcursus......

Op het werk is het nog steeds onrustig........maar nog niets nieuws concreet te melden.
Houd je wel op de hoogte.
Ik leef helemaal naar mijn vakantie toe............over 3 dagen en dan nog een maandje .........zucht

Hai!!

Nou het lijnen ging iets beter maar nu niet zo. Ik snoep niet veel ofzo maar ik drink te weinig water en eet te vet beleg. Na het IUI gedoe van vorige week kon ik effe niet meer scherp zijn. Maargoed ik eet geen chips ed door de week en ben ook al een kilootje afgevallen dus ik hou dit ritme aan. Vanavond weer lekker spinazie eten!
Ik zou meer moeten bewegen maar daar ben ik nu niet sterk genoeg voor. De homeopaat zegt dat ik eerst energie moet krijgen voordat ik ga staan rennen omdat ik anders onderuit ga. Ik doe het dus rustig aan.
Wel goed hoor dat je al 8 ons bent afgevallen. In nog geen maand he!!! En daar heb je niet eens heel strak voor hoeven dieeten toch? Gewoon volhouden want dit is echt de meest gezonde manier.

lfs inge

Heeee Cynt,

Laten we hopen dat je gewoon zwanger bent en dat je niet voor iui hoeft op te gaan volgende week!! Maarr zo ja dan is het idd fijn om die hormonen in huis te hebben. Idd ik had dat gezicht van R wel willen zien ok meneertje betaal maar 380 euro daar word je niet vrolijk van gelukkig heb je een goede verzekering afgesloten, heb je wel nodig om die dure behandelingen te vergoeden..

Goed dat je zo'n maansteen hebt besteld geloof daar echt in, ik heb zelf uit Spanje een rosequartz meegenomen, is goed voor de liefde relatie en bevruchting het is een mega grote steen en die ligt beneden in de vensterbank, en ik merk dat het werkt!! Dat voel ik tenminste .

Ik zal aan je denken voor je duimen en ook dat de maansteen zijn werk gaat doen.

liefs Mickey

Hey Cynthia
Zo hey dat is een heel verhaal van wat je te wachten staat
Ik zal duimen dat je ongi weg blijft zo niet dan kan je meteen door dat is wel een lekker gevoel
Leuk lijkt me dat die workshop wat je hebt gedaan moet ook maar eens koekeloeren daarvoor.
En de maansteen op het zwanger worden vforum heeft het bij veel meiden geholpen dus wie weet.
Fijn dat de paragnost hem extra heeft ingestraald als het nu niet lukt.
En errug grappig dat grapje van de apotheek ik geloof dat me partner meteen was flauwgevallen ha ha ha
Maar goed ik duim voor je

groetjes sabine

hallo!

Ja het is zeker spannend allemaal. Aankomend weekend ook wel, word ik ongesteld en ga ik beginnen met spuiten, echo's inseminaties enz.
Of ..........dit is de laatste keer dat we voorlopig spontaan zwanger kunnen raken!
Dus afwachten maar.

Heb goede hoop van de Maansteen.
Op de plek waar ik m draag en waar hij dus tegen mijn huid aankomt is het soms rood en heb het idee dat t ook warmer is.
En ik voel daar precies ook af en toe mijn hart bonzen.
Zou ie dan echt werken?

Nu nog even meer info over het opladen van de Maansteen.

Ben toch weer aan het denken aan acupunctuur tijden de IUI. Maar zoek er dan een wat dichter in de buurt.
Anders worden ze echt niet blij op mijn werk. Ziekenhuis en dan ook nog acupunctuur erbij................dan gaan ze vast zeuren en daar heb ik geen zin in.

Terug
Bovenaan