A
Anoniem
Guest
Een tijdje geleden schreef ik hier al dat ik door mijn rug ben gegaan. We zijn nu een aantal weken verder en het is nog niks beter geworden. Ik heb inmiddels 3 verschillende pijnstillers gehad, met de 3e ben ik vanmiddag in overleg met de ha gestopt; ik heb behoorlijke last van maagpijn!
morgen naar de ha en ik ga eisen dat er nu toch iets moet gebeuren (fysio heb ik ook, maar dat helpt ook niet veel); ik word knettergek op deze manier. minste geringste dat ik iets doe schiet het er weer in en dat kun je niet gebruiken met 2 ukkies.
Vandaag heb ik spontaan 2x urine verlies gehad, en daar heeft de ha en fysio al een paar keer gevraagd of ik daar last van had. Tot vandaag niet, maar nu dus wel!
Nou, ik ga dadelijk toch maar wat proberen te eten ondanks de maagpijn!
x miranda
morgen naar de ha en ik ga eisen dat er nu toch iets moet gebeuren (fysio heb ik ook, maar dat helpt ook niet veel); ik word knettergek op deze manier. minste geringste dat ik iets doe schiet het er weer in en dat kun je niet gebruiken met 2 ukkies.
Vandaag heb ik spontaan 2x urine verlies gehad, en daar heeft de ha en fysio al een paar keer gevraagd of ik daar last van had. Tot vandaag niet, maar nu dus wel!
Nou, ik ga dadelijk toch maar wat proberen te eten ondanks de maagpijn!
x miranda