Update over Napoleon ;-)

Hoi allemaal,
Bedankt voor alle lieve reacties.
het voelt erg vertrouwt dat iedereen zo met elkaar mee leeft.
De film was erg goed, ik hou daar wel van even wegdromen bij H. Potter.
Wat betreft het leger van Napoleon, nou dat gaat flink tekeer. Ik lijk wel leeg te lopen. Ik heb dit in al mijn jaren ongie alleen nog bij mijn andere mk meegemaakt, alleen was die in een wat later stadium.
Maar toch. Mijn buik is weer wat kleiner en mijn borsten weer te betasten. Mijn humeur erg wisselend van huilerig en afwezig naar ok en gewoon. Ik wist niet hoeveel een mens aan bloed kon verliezen zeg. Eng gewoon. ook komen er stukjes weefsel mee. Ik schrijf erg direct maar we zijn hier toch wel open op dit forum en misschien herkennen anderen hun verhaal hierin. Tegen diegenen; hou moed en weet dat je niet alleen staat. Tegen ale zwangeren; Geniet van je mooie tijd en voel je niet schuldig erover. Aan alle medelevenden; ONTZETTEND BEDANKT! xxx Crienie
 
Lieve Crienie,

Nogmaals ontzettend balen dit, zeg !!! Ik heb weleens gelezen dat als je een MK heb, je hevig bloed, buikpijn hebt en dat er weefsel meekomt. Had je dat bij je eerste MK niet dan ??? Sorry voor het directe typen. Maar net wat jij zegt moet kunnen hier toch ??? Als je het wel te direct vind moet je het zeggen !!! Ik heb hier verder geen ervaringen mee, sorry !!! Hoop dat je spoedig zwanger mag raken en dat dan 9 maanden blijft !!!

Dikke knuffel van Biaggi
 
Hoi lieve Crienie,

Wat vervelend he moet je al die last van een ongi dragen krijg je ook nog die extra dingen op de koop toe heb je veel pijn? ik hou er ook van om de dingen bij naam te noemen is het duidelijkste!

Denk je dat het inderdaad toch een mk is?

Hopelijk heb je er snel al minder pijn van !


Lijkt mij ook een leuke film van Harry Potter heb deel 1 en deel 2 ook thuis op DVD en wacht dus ook op DVD deel 3 het is natuurlijk wel leuker in de bios en grootser maar thuis kun je lekker op de bank liggen!!

Ik ga nu slapen want ik ga morgen weer werken na de hele week ziek thuis te zijn geweest dus moet snel gaan slapen.

ps Weten je 2 kinderen dat jullie aan een derde exemplaar werken of vinden jullie het nog te vroeg om dit te vertellen?

Sterkte ermee en tot mails!!!

Liefs Chili xx

 
Ja, wat ik JUIST bedoelde te zeggen is dat omdat ik al een mk heb gehad, weet ik dat dit er weer een is en niet een gewone ongie. Alleen was ik toen al verder en kwam er een groter gedeelte weefsel naar buiten (beetje klungelig omschreven, sorry)Doorlopend verlies je wat kleine stukjes. En ja, je hebt bij tijd en wijle hele periodes van ontzettende krampen in je buik. Soort weeen. Afgelopen zaterdag toen ik was winkelen, kon ik op een gegeven moment amper lopen. Je hebt het gevoel alsof je in je broek staat te plassen. Dat ik een mk had (toen nog vermoedde) wilde ik alleen met mijn liefde delen, dus ik zei dat ik zo'n rugpijn had tegen mijn vriendin. Dan kun je een hoop verdoezelen. Ik denk dat ik het ergste gehad heb nu. Het was allemaal wel schrikken, maar ik voelde ergens wel dat er iets niet klopte, gezien alle klachten en buikkrampen die ik al had gehad.

Mijn 2 kinderen weten niet dat we bezig zijn voor een 3e, dat vertellen we hun als het redelijk veilig zit. Wel vragen ze er al steeds om. Helemaal mijn dochter, die vind het prachtig allemaal.

Ik ga nu snel werken, liefs tot later xxx
 
hallo Crienie

wat vervelend voor je zeg ik ken het gevoel.
ik heb zelf in februari met zeven weken een miskraam gehad en in juni met 5 weken je wordt er zo onzeker van.

ik had alleen helemaal geen pijn wel een hoop bloedverlies.

ik hoop voor je at je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan goed gaat.

groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan