Update over ons,!!

.Hallo dames,

Zo nu dan eindelijk ff een berichtje van mij, ik kan niet goed zitten dus achter de p.c berichtjes lezen en schrijven gaat niet zo soepel haha.
Ik heb een knip gehad en ben gehecht van onder, en dan komt er nog eens bij dat ik drie aambeien hebt hele grote dus dit maakt het een beetje moeilijk.,

Maar hier mijn bevallingsverhaal.

S`morgens om 7:15 moest ik in het ziekenhuis zijn en ik was er om 7:05 mijn man ging de auto wegbrengen en die kwam later binnen.Ik werd gelijk naar binnen geroepen bij de verloskamers, mijn gynecoloog wou vroeg beginnen, want hij zei kan zijn dat we vandaag drie keer gel moeten aanbrengen.Ze hebben getoucheerd en daarna gelijk de gel aangebracht.
7:17 kwam mijn man binnen en die schrok ontzettend hij vroeg wat hebben ze gedaan en ik kon nog net tijdens een wee vertellen ze hebben gel geplaats.
Om 7:25 had ik al om de minuut flinke pijnlijke rugweeen.
Ik moest aan de ctg liggen zodat ze Tygo in de gaten konden houden.Na een half uur ctg kon ik lekker onder de douche en dit was beter vol te houden.We hebben het elke keer afgewisseld met weer een half uur op bed aan de ctg en dan daarna weer onder de douche.Toen tegen half 11 werden de rugweeen erg krachtig en toen zeiden ze we gaan toucheren.Toen bleek dat ik 3 cm had en toen hebben ze de vliezen gebroken.En gelijk een soort slangetje op het hoofdje geplaats zodat ze het hartje in de gaten konden houden en ik makkelijker kon draaien.
Toen hebben ze mij een spuitje gegeven voor de pijn, en tegen 11 uur ben ik in slaap gevallen.
Tegen 12 uur werd ik wakker en kwamen ze toucheren en had ik nog steeds 3 cm en ze zeiden we wachten nog even af anders krijg je via infuus weeen opwekkers.
Dit heb ik toen later ook gehad en toen ging het erg snel en de rug weeen werder erg pijnlijk.Ze zagen ook tijdens een wee dat het hartje erg naar beneden ging.
Het was half 2 en ik vroeg of ik toch geen ruggeprik kon krijgen want ik kon de weeen helemaal niet meer opvangen, dit was al heel wat voor mij want ik ben eigelijk tegen een ruggeprik maar de pijn werd zo erg.toen zeiden ze we gaan eerst toucheren en toen bleek dat ik al op 7cm onsluiting zat en kreeg ik geen ruggeprik meer.
Tegen 13:55 zat ik op volledig ontsluiting en kon ik gaan persen tijdens het persen kwam de gynecoloog erachter dat hij een sterrenkijkertje was en toen is hij gaan proberen te draaien dit lukte helaas niet toen heeft hij een knip gezet en toen hebben ze hem met vacuumpopm begeleid.Toen werd het hoofdje geboren en toen had hij navelstreng om zijn nekje zitten, dus hij moest met 1 perswee geboren worden.Om 14:07 toen was Tygo geboren.
Het ging gelijk heel goed met hem en hij kon mij liggen.10 min later werd de placenta ook al geboren dus dit is snel gegaan.Wij moesten tot vrijdag in het ziekenhuis blijven omdat Tygo met een vacuum geboren was.Donderdag ochtend heeft de kinderarts hem nagekeken en ze zei jullie mogen wel naar huis dus daar waren we heel blij mee.

Het gaat elke dat een stukje beter met mij de hechtingen trekken wel, maar ik merk wel verbetering.Tygo drinkt heel goed half uurtje na zijn geboorte heeft hij al borstvoeding gehad.
Ik heb heel veel en hij krijgt met gemak 80 cc binnen.
Dit had ik niet verwacht, maar het gaat dus super.
Aniek is heel gek met haar broertje ze geeft hem kusje en wil hem knuffelen, maar ik merk wel dat ze naar ons toe heel erg dwars aan het liggen is.Ik heb nog tot vrijdag kraamhulp.En mijn man is vrij tot na de kerstdagen en dan moet ik het alleen gaan doen.Pff daar zie ik nog wel tegen op, maar ik laat het maar op mij af komen.

Groetjes en fijne feestdagen allemaal.
En succes voor die gene wie nog gaat bevallen.!!

Willy

gefeliciteerd met je zoon.
onze dochter is momenteel ook dwars en huilt om bijna alles. maar het wordt wel steeds beter. ze is wel heel lief voor haar zusje. dus ik hoop dat het voor jouw volgende week mee gaat vallen als je alleen thuis bent met je kids. veel succes en blijf vooral genieten.

Succes volgende week! Het is best weer even wennen als de kraamhulp en je man er niet zijn. Paddy is nu ruim een week en ik ben al een paar avonden alleen thuis geweest met de kinderen omdat mijn man moest werken. De eerste keer vond ik het doodeng :)) maar het ging prima. Ook ik heb tot en met vrijdag kraamhulp vanwege de keizersnede maar ik herstel gelukkig heel snel. Geniet lekker van alle verwennerij en van je gezinnetje!!

Terug
Bovenaan