Update over Tim

Hallo meiden,

Hier even een berichtje over onze Tim, die inmiddels alweer ruim 2 weken 'oud' is.

Hij doet het echt super, nog steeds. Zijn flesjes drinkt hij bijna altijd leeg (6-7 keer per dag 100cc) en hij spuugt maar af en toe. Slapen doet hij veel, maar gelukkig heeft hij ook steeds vaker wakkere moment. Dan geniet hij er echt van om lekker om zich heen te kijken. Hij meldt zich netjes zelf voor voeding. De tijd die hij er tussen laat ligt ergens tussen de 3 en 5 uur. Erg netjes dus. Slapen in zijn bedje is niet altijd favoriet, hij wil ook graag lekker bij ons zijn. Net als nu.... terwijl ik hier zit te typen, ligt Tim in een draagdoek bij mij te slapen. Erg knus en gezellig!!! Verder is hij gewoon erg tevreden en huilt hij zelden. Alleen af en toe als hij krampjes heeft. Gelukkig laat hij zich dan goed troosten.

Met mij gaat het ook beter. De anti-b kuur is bijna klaar, vrijdag heb ik nog een telefonische afspraak met de gynaecoloog. Ik ben benieuwd wat hij zegt, maar ik verwacht dat ik niet meer terug hoef te komen. Wel heb ik wat meer last van mijn onderrug/bekken. Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd, want ik doe stukken meer dan de eerste 10 dagen. Vandaag voor het eerst even de stad in geweest, dat viel behoorlijk tegen. Maar goed, de aanblik van alle leuke aankopen maakt veel goed!!!

Nou, dat was weer even een update vanuit het Brabantse land. Meiden, weet dat ik met jullie meeleef, meelees en vol spanning zit te wachten op alle berichtjes van de geboorte van jullie wondertjes.

Liefs
Ingrid

Voor Tim heb ik nog wat kleertjes gekocht. Hij is zo klein, zelfs maat 56 is in de meeste gevallen wat te groot. Dus heb toch maar in zo'n klein maatje bij gekocht. Waarschijnlijk doet 'ie er nog wel even mee. En ik sta ervan te kijken weer hoeveel was zo'n kleine man produceert....iedere dag een was draaien en dan nog is zijn kast met kleertjes in no time leeg....

Verder vooral voor MIJ gekocht, hi hi!!! Ik had nog maar 1 broek om aan te doen en amper shirts. Alle kleding die me past, is zomerkleding (die had ik in een goede maat toen ik zwanger raakte). De winterkleding van vorig jaar is me veel te groot, ik ben nu nl 15 kilo lichter dan vorig jaar deze tijd. Dus ik heb lekker nieuwe kleren gekocht, ben er helemaal happy mee!

Gr Ingrid

Hey,

Wat fijn te lezen dat Tim het zo goed doet en ook belangrijk dat het met jou goed gaat!
Leuk joh dat je lekker geshopt hebt.
En jezelf goed verwend met nieuwe kleding.
Goed te lezen allemaal.
Hier is het nog ff geduld hebben maar dat komt goed.
Geniet ervan hoor.

liefs louise

p.s hoe heeft je oudste het op school gehad de eerste dag?

Terug
Bovenaan