update over weeenremmers en 2 spuiten om longen sneller te laten rijpen

Ik ben vandaag bij de gyneacoloog geweest voor controle. De baarmoederhals is wel wat korter geworden, maar het verontruste de arts niet. Hij denkt dat als ik op deze manier verder gaat dat ik de 34 weken wel haal. De kleine maakt het gelukkig goed en schijnt er verder geen last van te hebben. Ik moet dus nog even volhouden, maar gelukkig loont het wel dat niets doen. Ik zal deze zwangerschap dus niet uitlopen tot de 40 weken, maar dat vind ik iets minder erg. Als ik de 34 weken maar passeer. Ik moet er eerlijk gezegd ook niet aandenken om nog zo lang met deze weeen te moeten doorgaan. Het is behoorlijk vermoeiend en ik ben bang dat als dit nog tot 40 weken zou moeten duren dat ik dan geen energie meer over heb voor de bevalling.

Liefs

Angie30
 
he meis, nou wat gelukkig zeg, ff weer een klein beetje een opfrisser, ga lekker rusten, en proberen toch nog te genieten, en denk aan die straks mooietijd dat je de kleine uk in je armen hebt, dat is zo bijzonder, maja daar weet je zelf ook zelf alles van .

sterkte ermee liefs
 
Hoe kort is je bbm nu? Ik heb in het verleden een korte bmm gehad en weeën met 25 weken, met ambulance naar ziekenhuis gebracht enzo, maar ben uiteindelijk ingeleid??????? kan je nagaan. Moest natuurlijk wel rustten, maar de artsen konden me niets vertellen of het wel of niet eerder zou komen.

Nou meid sterkte ermee
 
vorige week was de bmm 56 mm en nu is hij 43 mm. De artsen kunnen mij ook geen zekerheid geven. Ze doen nu alleen hun best om de 34 weken grens te halen. Ja ik probeer lekker te rusten. Het geeft me nu wel wat meer de gelegenheid om te genieten van de bewegingen die de baby maakt. Eerder was ik te druk om er echt bij stil te staan. Soms was het z'on gekkenhuis dat ik er helemaal niet eens bij stil stond dat ik uberhaupt zwanger was. Ik hoop dat de kleine zolang mogelijk blijft zitten, maar ik kijk wel uit naar het moment dat het op mijn buik ligt en alles goed is. Ik vond dat met mijn dochter z'on magisch gevoel. Dat is echt met geen pen te beschrijven.

Dank jullie wel voor alle steun voor nu en ik hou jullie op de hoogte.
Ik hoop dat iedereen een geweldige zwangerschap heeft en zal zeggen geniet van ieder moment/gevoel.

Liefs

angie30
 
Lekker rustig aan blijven doen en genieten van die kleine in je buik! Hoe langer, hoe beter....

Succes en houd vol! Oftewel: zet'm op!
 
Terug
Bovenaan