A
Anoniem
Guest
Een week geleden schreef ik al een berichtje dat ik ovulatietesten ging kopen. In mijn berichtje kon je ook nog lezen hoeveel, hoe duur en waar..
Nou uiteindelijk heb ik ze dus gekocht bij babybrabbel.nl. Van het merk Romed 2 setjes van 5 stuks plus 2 euro verzendkosten voor een totaal van 8.90 euro.
Niet zo duur dus.
Met de snelheid zijn ze wat minder. Ik dacht dat als ik het direct overmaakte via telebankieren ik ze dan de volgende dag in huis zou hebben.. maar nee hoor..
Het geld was allang afgeschreven maar zelfs zaterdag was er nog niets in huis.
Op hun site kun je zien of ze het geld al binnen hebben en de boel al verstuurd hebben. Maar ook daar stond dat er niets ontvangen was.
Ik balen.. twee keer een mail gestuurd, geen reactie...
Vandaag opeens de bestelling met de post.. Jaja.. denk ik dan.
En ja hoor.. op de site staat opeens dat het geld ontvangen is en het pakje verstuurd.
Dat stond er gisteren nog niet.
Goed tot nog toe dus geen geweldig begin voor Babybrabbel.nl. Het enige voordeel is wel dat ze goedkoop zijn.
In elk geval wil ik de mensen die ook overwegen ovulatietesten te kopen, aanraden dit op tijd te doen..
Ik heb er nl bij hun een week op gewacht en moet er overmorgen mee beginnen.
Heb ze dus net op tijd binnen.
Vanaf overmorgen ga ik er dus mee beginnen en ik hou jullie op de hoogte van hoe het bevalt. Ben benieuwd wanneer die ov zich aandient..
Nou jullie horen nog van me..
Liefs Julia
Nou uiteindelijk heb ik ze dus gekocht bij babybrabbel.nl. Van het merk Romed 2 setjes van 5 stuks plus 2 euro verzendkosten voor een totaal van 8.90 euro.
Niet zo duur dus.
Met de snelheid zijn ze wat minder. Ik dacht dat als ik het direct overmaakte via telebankieren ik ze dan de volgende dag in huis zou hebben.. maar nee hoor..
Het geld was allang afgeschreven maar zelfs zaterdag was er nog niets in huis.
Op hun site kun je zien of ze het geld al binnen hebben en de boel al verstuurd hebben. Maar ook daar stond dat er niets ontvangen was.
Ik balen.. twee keer een mail gestuurd, geen reactie...
Vandaag opeens de bestelling met de post.. Jaja.. denk ik dan.
En ja hoor.. op de site staat opeens dat het geld ontvangen is en het pakje verstuurd.
Dat stond er gisteren nog niet.
Goed tot nog toe dus geen geweldig begin voor Babybrabbel.nl. Het enige voordeel is wel dat ze goedkoop zijn.
In elk geval wil ik de mensen die ook overwegen ovulatietesten te kopen, aanraden dit op tijd te doen..
Ik heb er nl bij hun een week op gewacht en moet er overmorgen mee beginnen.
Heb ze dus net op tijd binnen.
Vanaf overmorgen ga ik er dus mee beginnen en ik hou jullie op de hoogte van hoe het bevalt. Ben benieuwd wanneer die ov zich aandient..
Nou jullie horen nog van me..
Liefs Julia