update Papa

Hallo allemaal,

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik even echt minder actief ben. Marissa is dan ook een week lang flink ziek geweest. Ze gaf alleen maar over tot gal aan toe. Ze is zelfs een nachtje opgenomen geweest om haar in de gaten te houden. Nu gaat het gelukkig alweer een paar dagen goed en hebben we ons blije meisje weer terug.

Ondertussen gaat mijn vader erg hard achteruit. Hij is van de week om 1 uur 's nachts uit zijn stoel op de grond gevallen. Hij kwam terecht op 1 knie en steunend op zijn handen. Er zit echter geen enkele kracht meer in zijn lichaam dus kon hij niet meer overeind komen en ook niet van positie veranderen. Hij heeft zo 9 uur op de grond gelegen tot mijn zus hem vond. Door de val heeft hij geen enkele kracht meer in zijn rechterhand en met die hand kan hij dus ook helemaal niets meer. Hij heeft nu 4 keer per dag een wijkverpleegkundige, 's ochtends, 's middags, 's avonds en 's nachts. Verder is het de bedoeling dat er elke dag een dochter komt helpen omdat hij echt helemaal niets meer kan. We hebben hiervoor een rooster opgesteld. Maar ook daar dus een hoop zorgen want zo gaat hij het echt niet lang meer redden. Vandaag komt de huisarts weer langs en hij moet dan gaan bepalen wat het beste is voor mijn vader. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte en wil iedereen vast hele fijne feestdagen toewensen

liefs Linda

Ach jee, meisje, dit klinkt echt niet goed. Hebben jullie al een alarmpje geregeld? Dat is een alarm die je vader om zijn nek kan hangen, en als hij valt, dan kan hij op het alarm drukken, zodat er direct hulp kan komen. Heeft mijn oma namelijk ook, sinds ze een nacht op de grond heeft gelegen.

Gelukkig is Marissa weer een beetje opgeknapt.

Ik wens je echt heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Hey Moonpoontje,

We hebben het wel over dat alarm gehad. Maar dat wilde hij toen niet. Je moet dan namelijk een sleutel in een kastje langs de deur hangen en dat vond hij niets. Maar doordat hij nu vaker hulp krijgt is hij nooit meer zo lang alleen. Ik heb nu echter wel moeite met slapen. Ben steeds bang dat het telefoontje komt waar ik zo bang voor ben. Ik duik er 's middags dus maar steeds in als Marissa ook gaat slapen.

groetjes Linda

Hey Linda,

Wat naar om te lezen hoe het nu met je vader gaat!
Woon je dicht bij je vader eigenlijk? Ik hoop dat er snel iets komt om de situatie voor je vader wat positiever te maken want deze situatie is voor jullie allemaal helemaal niets zo!
Wel fijn dat het met marissa weer beter gaat hoor!

Heel veel sterkte de komende tijd en een grote knuffel voor Marissa en jezelf..
Groetjes Mascha en Roan

Hoi Mascha,

Helaas woont mijn vader in Amersfoort. Zonder file is dat 1.5 uur reizen maar laatst hebben we er ruim 3 uur over gedaan. We kunnen dus niet zomaar even kort langs om te kijken hoe het gaat. Wij gaan donderdag naar hem toe, maar omdat het nu zo slecht gaat gaan we misschien morgen als Friso terug is van zijn werk. We denken namelijk niet dat hij er nog lang zal zijn

groetjes Linda

Hey linda

Pff wat een narigheid allemaal, en met dat wanneer iedereen lekker knus aan het rommelen is met de feestdagen...

Gelukkig is Marissa wel weer de oude, dat kon er ook nog wel bij. Zo zie je maar dat alles tegelijk komt.

Ook ik wens je een hoop sterkte de komende tijd, maar je bent een strekte vrouw, jullie slaan je er met zijn allen wel door.

Liefs Evelien

Hi Linda,

Wat een vreselijk moeilijke periode waar jullie doorheen gaan nu zeg!
Wil je hiervandaan een virtuele knuffel geven en je veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Blij te horen dat Marissa weer is opgeknapt!

Liefs Sas (je weet wel mv Kyan)

Terug
Bovenaan