Update PSCL

Hi meiden,

Alweer een tijd geleden dat ik iets op het forum geplaatst heb.. Hoe is het met jullie? :) Ik zie op Facebook mooie echo foto's voorbijkomen :)

Met "ons" gaat alles goed, ik ben gisteren in het ziekenhuis (gynaecoloog) geweest voor een second opinion m.b.t. mijn bloeddruk.. Wat fijn om te horen dat er geen sprake is van een verhoogde bloeddruk! Ik heb last van (hoe zal ik noemen?) het witte jassen syndoorm, zodra er iets gebeurd met mijn emoties schiet mijn bloeddruk iets omhoog, geen reden tot paniek!
Vandaag ben ik precies 15 weken, a.s. zondag hebben we de geslachtsbepaling echo :) ik ben zooó nieuwsgierig! Voor mijn vriend is het een verrassing, wat zal hij opkijken :) !!
Vanaf deze week erg last van een opgeblazen gevoel, mijn darmen rommelen ernorm. Van de buikenkant is er nog weinig tot niets bij mij te zien, besefte me opeens dat ik al bijna 4 maanden ben, wat gaat de tijd snel!

Fijne dag vandaag meiden, liefs Pascal

Hey Pascal,

Fijn te lezen dat er geen verandering is in de bloeddruk! Scheelt weer extra zorgen toch?
Wat spannend meid, zondag! Leuke verrassing voor je vriend, ben erg benieuwd hoe hij reageerd.... Ga je het ons ook vertellen? En je familie/vrienden?

Ja, de tijd gaat opeens heel hard hé? Je buikje komt vast nu wel....let maar op!! :)

Liefs Lynn.

Hi Lynn,

We gaan zondagochtend om 11:00 uur al, we zijn als eerste aan de beurt..
Tuurlijk ga ik het jullie vertellen en de rest van de wereld ;-) iedereen mag het weten! Vanaf dat moment kunnen we eindelijk "los" gaan, inkopen doen, eindelijk!

Liefs Pascal

Ooooh heerlijk meid! Wat een lekker nieuws dat er eigenlijk niet echt iets is hihi!

Spannendere en leuk dat je het gaat delen met iedereen. Doen wij ook hoor. Ben vandaag ook 15 weken, maar heb 28e pas bepaling. Duurt me echt te lang. Heb al zoveeeeeeel leuke kleertjes alweer gezien voor j en m!

Liefs

Och meid, wat herkenbaar dat je bloeddruk omhoog schiet bij stress achtige momenten. Gelukkig niks ernstig. Komt allemaal goed. Wel fijn dat je een second opinion hebt gekregen.

Wat leuk dat je, je vriend gaat verrassen met een geslachtsecho. Hij zal wel enorm opkijken.

Terug
Bovenaan