<p>Hoi allemaal,</p><p>Even een update na al mijn afgelopen berichten. We zitten nu 3 weken aan de Nexium, dikken zijn voeding in en hij zit aan de Neocate, maar helaas geen verschil. </p><p>Het lijkt zelfs erger te worden qua onrust en slapen. We zitten er helemaal doorheen??. Maandag belt onze eigen kinderarts opnieuw en ik wil dat ze mee gaan kijken in het ziekenhuis. We blijven er uiteraard bij, ik laat hem daar niet alleen. Het is gelukkig geen huilbaby.</p><p>Quinn drinkt zijn flesjes binnen 8 minuten leeg, een kleinere speen raakt hij nog meer gefrustreerd van en stopt dan na 3 minuten.</p><p>Nexium lijkt verlichting te geven aan de pijn, maar de onrust blijft. We bieden alleen maar ritme en regelmaat aan, gaan zelfs de deur haast niet meer uit.</p><p>We volgen alle leefregels op etc. Maar hij houdt oprispingen en krijgt het er zelfs benauwd van (alsof hij verkouden is).</p><p>Hij slaapt zo slecht, is zo onrustig, terwijl ik zie dat hij wel wil slapen maar het lukt gewoon niet. Geloof me, we proberen echt alles om hem te helpen.</p><p>Hij wordt dinsdag 10 weken, het wordt me te zwaar. Wil zo graag genieten van mijn gezinnetje.</p>