Update .. Raar om weg te gaan...

Meiden meiden ...
Best gek allemaal zo deel ik lief en leed met jullie over mijn/onze kinderwens en zo ben ik bij m'n vent weg. Een hoop geregel en gedoe. Maar ik ben goed op weg.
Zaterdag heb ik officieel alles uit huis gehaald en kon ik het afsluiten. Heb nog met m'n schoonzus gepraat heel verhelderend iedereen van zijn familie snapte mij. En had er begrip voor. Gelukkig maar ik vond het erg moeilijk om weg te gaan bij iemand die niet voor zichzelf kan zorgen.. Maar goed de steun van hen was hartverwarmend!
Woon nu dus bij een vriendin op een flat. Ik huur een kamer van haar. Erg aanpassen ik had een huis met tuintje etc. M'n inboedel staat bij m'n ouders .. Zucht...
Maar goed ik heb een Lichtpuntje. Een misschien veel te snel Lichtpuntje maar ik geniet er erg van. Ik heb een jongen leren kennen op verjaardag bij m'n collega en die was zo lief en leuk en schattig. Daar kom ik nu regelmatig en door hoe hij met mij omgaat weet ik des te meer dat de relatie waar ik in zat te fout voor woorden was. Ik ben geen domme meid maar jeetje wat heb ik mezelf tekort gedaan in deze relatie. Kan nu al meer mezelf zijn bij deze kerel dan ik ooit mezelf kon zijn bij m'n ex. Echt te triest voor woorden. Wat een eye opener!
Mn ouders hebben hem zelfs al gekeurd. Ze zijn erg bang dat ik dezelfde fouten opnieuw maak. Gelukkig is hij wel door de keuring waar zijn voorgangers gelijk vraagtekens opliepen tijdens de kennismaking. Dus dat zit wel snor...
Snel gaat het allemaal wel. Gelukkig is deze erg geduldig met me hij weet ook precies hoe en wat met m'n ex het zwangeren etc...
Hij is lekker jong. Daar m'n ex 41 was is deze 30 en lekker fris en fruitig haha!
Wie weet kom ik hier over een tijdje wel terug als het zo leuk blijft tussen hem en mij.
Enne ondertussen blijf ik jullie volgen en duimen voor jullie. Ik moet nu anticonceptie regelen. Erg raar is dat omdat mijn kinderwens natuurlijk nog steeds aanwezig is maar goed aangezien condooms niks voor me zijn en ik die vergeet kan ik maar beter wat regelen straks zomaar zwanger ...

Lieve meiden ik hoop dat jullie snel succes boeken! Ik volg jullie en leef nog met jullie mee!!

Liefs x

Toch nog een beetje goed nieuws van je meid. En ja wat is snel. Het overkomt je en je kiest er niet voor. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Scheiding ingezet en 8 weken later werd ik verliefd. Daar ben ik nu mee getrouwd. Dus ik zal de laatste zijn die er wat van zegt. hahaaah. Ik hoop voor je dat je snel weer gelukkig wordt en wie weet hoe het straks gaat en misschien een leuk positief berichtje hier. Het ga je goed!

Super zeg! En hoezo snel? Qua tijd natuurlijk wel, maarals je deze gevoelens toe laat, ben je er duidelijk aan toe!
Wat fijn dat je weer iemand hebt gevonden!

Ik heb zelf geen grote break met iemand meegemaakt, maar verer gasat alles bij mij ook heel snel. Behalve zwanger worden dan... :s Ik leerde mijn vriend kennen, 3 maanden later woonden we samen en 6 maanden na het begin hadden we een huis gekocht. Haha!

Succes meid, geniet er van!

Liefs Daisy

PrinsesL,

Ik lees hier af en toe mee en had zo n medelijden met je toen je weg ging. Fijn om te lezen, dat sterkt je alleen maar in het weggaan en zo te lezen is dat beter voor je. Zelfs al zou dit uiteindelijk toch niet de ware blijken, helpt het je sowiezo om de andere kant eens te leren kennen. Maar wie weet gaat t allemaal snel. Net als wat Daisy zegt: bij mij ging het ook snel: hij is na 4 maanden ingetrokken bij mij (hoewel hij eigenlijk vanaf dag 3 al niet meer echt weg was gegaan), nog eens 4 maanden later samen een huis gekocht, nog eens 6 maanden later ten huwelijk gevraagd. Wie weet joh!

Veel geluk en geniet van elkaar.
Wenser

Wauw, wat fijn voor je! Meis, je verdient alle geluk van de wereld. Heerlijk om zo jezelf te kunnen zijn. Geniet met volle teugen van elkaar!

Dikke knuffel xx

Terug
Bovenaan