Hee dames!
Zo, ik ben weer terug uit het Midden Oosten... Het was een super reis, mooie dingen gezien en meegemaakt en altijd bijzonder om andere mensen te ontmoeten.
Qua zwangerschap is het goed gegaan, althans zo goed als ik durfde verwachten. Misselijkheid heeft aangehouden met af en toe een dieptepunt. Soms was ik bang voor uitdrogen omdat water drinken zo moeilijk is als je het er net uitgespuugt hebt...
Bekkenpijn is goed gegaan, dus ik heb veel kunnen lopen. Alles met mate, want het was ontzettend warm! (40-45 graden)
En, wat zooo bijzonder was: ik was de eerste 1,5 week best onzeker, je merkt zo weinig van je zwangerschap (misselijkheid heeft voor mij inmiddels weinig met zwanger zijn te maken...)! En toen lag ik een keer 's avonds op bed met mn hand op mn buik en toen voelde ik Joep voorbijschuiven!! Het kon met geen mogelijkheid mn darmen zijn Echt super! En sindsdien elke dag als ik rustig zit of lig en mn man heeft hem/haar ook gevoeld! Heel bijzonder, Joep heeft zo echt al zn eigen plekje in mijn/ons (dagelijks) leven.
Over 1,5 week hebben we de 20 weken echo (bij bijna 22 weken), dus daar zien we naar uit. Maar eerst bijkomen en bijslapen van de vermoeiende reis!
Leuk om alle verhalen te lezen en vanaf nu zal ik ook weer reageren Zover als sommigen zijn met geboortekaartjes en complete babykamers zijn we nog laaang niet, maar we hebben nog ff. Wel ontzettend leuk om te zien en lezen wat jullie ervan gemaakt hebben!!
Liefs Emilie-Ann