Update ronde 12

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hebben jullie een goed weekend gehad? Even een kleine update:

Afgelopen zaterdag zou ik (volgens berekeningen) mijn NOD hebben, vrijdag kon ik natuurlijk weer niet wachten dus een test gedaan: Negatief!!!

Ik voelde de hele week al van die ongi klachten dus ik dacht: Ach....we gaan weer naar ronde 12! (uiteraard met een kl*te gevoel) Ik was heel verbaasd dat mijn ongi het afgelopen weekend uitbleef....Terwijl ik nog steeds die bekende ongi klachten heb.... Pijn/kramp in m'n buik, pijn in m'n onderrug, je kent het wel...

Vanochtend nog niet ongi dus ik dacht: Laat ik er nog eens een testje tegenaan gooien en weer: NEGATIEF!!!!

Nou, laat me dan maar gewoon op tijd ongi worden want hier wordt ik ook lichtelijk gek van.... en bovendien weet ik dan iig waar ik aan toe ben!!

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Lynn.

Ja wachten is vreselijk!!!!!
Ik heb het nu met mijn mk, hoop dat alles snel uit mijn lichaam is dan kunnen we weer door. Wij zijn nu 5 mnd bezig waarin we dus 2 mk hebben gehad. Moet je geen 2 weken wachten op je NOD dan is dit het wel pppfffff.
Nou dan maar weer op naar de volgende ronde.
Ik zal aan je denken tijdens het vreselijke wachten.

Liefs shirley

Hoi,

Ik lees vaker mee dan dat ik post, maar ik wacht ook tot ik ongesteld ga worden. Normaal zit je er inderdaad niet op te wachten, maar na mijn miskraam wil ook ik dolgraag weten waar ik aan toe ben. (Of toch stiekem zwanger wat ik hoop)

Ik hoop voor je dat het of snel doorzet of dat je snel een positieve test in handen hebt. Ik hoop natuurlijk dat laatste!

Liefs Sabien

Hoi Lynn,

Ik weet wat je voelt, soms denk ik dat die cycli langer kunnen uitblijven omdat we er zoveel aan denken... (Dat je het misschien psychisch tegenhoudt.) Nou ja wie zal het zeggen.

Enfin, ik hoop voor je dat het uitblijft en dat je alsnog een positieve test krijgt. Of anders dat het meteen komt, zodat je tenminste snel aan een nieuwe ronde kunt beginnen!

Ik denk ook wel dat het psychische gedeelte een rol speelt.... Je bent en blijft er toch mee bezig! Als ik nu ongi ga worden dan ga ik toch proberen om er de volgende ronde minder mee bezig te zijn, we hebben binnenkort nog 2 weken vakantie en ik ga proberen me dan lekker daar op te focussen....Leuke dingen doen en vooral ontspannen!!

@Shirley & Sabien: Ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe jullie je voelen na 1 of 2 miskramen, dan is het nog erger om te moeten wachten. Ik wens jullie het beste!

Liefs Lynn

hoi Lynn,
Kop op geef de moed niet op!!!
Nog effe afwachten en soms n wordt een test pas na een week positief! Misschien heb je wel later je eisprong gehad dan je dacht?
En die buikpijnklachten kunnen ook van een zwnagerschap zijn dan gebeurd er ook vanalles met je lijf!
Maar het wachten dat is het ergste!!!!!
Succes allemaal!
Liefs Bowi

Terug
Bovenaan