Update rug

Hee meiden,

Met mij rug gaat het helaas niet goed. Wel ietsje beter als voorheen maar op werk is het heel moeilijk. Was aan het opbouwen (uren) maar meer dan 3x3 uur gaat gewoon niet, ik heb een goed gesprek gehad op werk en ik blijf voorlopig dat aantal uren werken.

Ben ook weer naar de huisarts geweest, wat een drama!! Krijg geen andere pijnstillers en ze waren even vergeten te vertellen dat ze ook nog een ander bloedonderzoek hebben lopen van de laatste keer dat ik was wezen bloedprikken. Dus als ik geen afspraak had gemaakt, had ik dat nooit geweten. Deze keer kijken ze ook nog naar reumatische ontstekingen in de rug. Blijkt deze positief dan wordt ik doorgestuurd naar een reumatoloog. Over 3 weken pas de uitslag.

Maandag weer naar de bedrijfsarts. Zo blijven we lekker van het kastje naar de muur gaan. Voel me zo niet serieus genomen. Maar ja.....
Ben nu behoorlijk afgevallen, sport nog elke dag, ga nog braaf naar de fysio, slik pijnstillers (die niet helpen) en ben ook maar begonnen aan alternatieve supplementen. Ik moet toch wat, zeker nu ik ook minder hulp heb met de boys.

Liefs Lynn.

Wat vervelend dat het niet beter met je gaat! Gelukkig doen ze bij je werk niet moeilijk! Lekker verwarrend allemaal met die artsen. Als het een reumatische ontsteking blijkt te zijn, kunnen ze er dan wel wat aan doen?
Fijn dat je flink bent afgevallen, is dat in ieder geval positief toch.....

Geen idee Karlijn of ze dan wat kunnen doen, dan wordt ik naar een Reumatoloog doorverwezen en die gaat het dan beoordelen. Ik heb natuurlijk wel wat research gedaan en het kan verschillende kanten op maar wat ik begrepen heb, adviseren ze vaak de huis-tuin-keuken pijnstillers en die slik ik al in grote getallen. Helpt me niets. Het blijft even afwachten. Anders heb ik geen idee mee hoe ik hier leefbaar mee om moet gaan.

Ja, het afvallen is zeker positief. Voel me als vrouw ook gelijk weer veel beter. Krijg alleen nu weer opmerkingen over het afvallen. Het is ook nooit goed. Hahahaha!!

Fijne zondag en bedankt voor je reactie. Xx

he wat naar voor je joh, en dan word je ook nog eens zo slecht geïnformeerd. Ik hoop voor je dat de uitslag meevalt. Ik vind het wel super knap van je hoor dat je zoveel afgevallen bent en ook nog een sport terwijl je zoveel pijn hebt. Veel suc6 en sterkte.

lieve Lynn wat moeilijk te accepteren dat je nog last hebt ik heb dat ook dus voel met je mee . Jij hebt dan nog een tweeling knap hoor meid !

Sommige huisartsen zijn ook zo onduidelijk vaag raar ik heb geen woorden voor . Heb je al bloed geprikt , en de uitslag ? Ik vindt het zo knap hoe je het doet werken kids sporten Bravo !
Volgens mij sta jij ook veel op je werk ( parfumerie ) .
Kan dat ook mee spelen ? Als ik even bezoek heb gehad ben ik van me stokje . Warme kruik doet bij mij wonderen . Ik heb wel elke keer vele pijn na sporten Aerobic . Waarom slik je medictie als die geen baat hebben zonde meid !

liefs en sterkte
( sorry voor late reactie ) .

Hee hmimes,

Geeft niets hoor (late reactie) Ik heb inmiddels de uitslag binnen en er zijn gelukkig geen reumatische ontstekingen gevonden. Had er niet aan moeten denken dat dat er ook nog bovenop zou komen. Lijk wel eem oud wijf af en toe met die Artrose.

Ik sta idd veel op werk, eigenlijk alleen maar maar als ik blijf bewegen dan gaat het wel aardig. De ene dag is de andere niet. Ben ook gestopt met al die pijnstillers, neem nu alleen iets in als ik echt pijn heb. Is Aerobic wel goed voor je rug?? Je mag namelijk bepaalde bewegingen juist niet maken. Denk dat je je beter kan concentreren op 'core stabillity' training.

Bedankt voor je compliment, lief! Het valt ook niet mee af en toe maar het belangrijkste is om te genietn van de dingen die wel goed gaan en vooral van mijn lieve mannetjes. Ze zijn zo gezellig.

@baby glenn: bedankt meid, lief van je!!

Fijn weekend dames. Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan