Update Sem

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer eens. Ik heb wel al die tijd meegelezen maar niet gereageerd. Sem loopt nu  1 maand alleen en hij is zo trots. Morgen moet ik wel met hem naar fysio omdat minder zijn linkervoetje naar buiten toe zet. Ben benieuwd wat ze ervan zeggen. Verder gaat het hier als een trein. Als we morgen terug zijn van de fysio gaan we de auto inpakken om lekker een weekendje weg te gaan naar de Huttenheugte van center parcs. Heb er heel veel zin in. Ik zal proberen om meer tegaan reageren maar ik vind het heel moeilijk. Dit heeft vooral te maken dat ik mezelf heel onzeker voel en dus bang ben voor de reacties. Ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik eigenlijk probeer om me er voor af te sluiten.

Groetjes Cindy mv Sem (13-07)

Hoi Cindy,

Lekker hoor een vakantie, ik moet nog 2.5wk wachten en dan mogen we ook! Joepie!! Wij gaan naar Landal Twenhaarsveld, heb er ook zo'n zin in.
Fijn dat het zo goed gaat met Sem, Tess doet soms ook raar met haar voetje, maar hier vonden ze het niet alarmerend, dus voorlopig geen actie, raar he die verschillende adviezen.

Je moet je niet te druk maken om de reacties van andere hoor, de meeste zijn hier best tam   en als ze dan toch bijten gewoon terug bijten, doe ik ook! Nee zonder gekheid, ik ben ook niet zo'n held, mij zie je niet zo snel bellen, al wil ik het zo graag, altijd bang voor de reactie van de andere, misschien hebben ze wel geen tijd voor me  en voel ik me weer zo bezwaard. Met als gevolg, weinig vriendinnen, gelukkig zijn de meiden van dit forum er en kan ik lekker kletsen (typen). Soms komen dingen inderdaad verkeerd over, tja dat kan, maar meestal is het totaal onschuldig hoor.

Oja, weet je wat ik het engste vind? Forumdagen en toch ga ik er heen, ja ik weet het ik spoor niet helemaal. Het is zo fijn om je gevoelens te kunnen delen.

Ik zou zeggen probeer het als jij er aan toe bent, de eerste stap is het moeilijkste, maar je hebt nu toch ook een leuk berichtje geschreven, wees trots op jezelf!

Geniet van je vakantie en ik hoop snel leuke vakantiekiekjes van je te mogen bewonderen met een verslag over hoe tof jullie vakantie wel niet was.

Liefs Nanda

PS. dit was toch geen vervelende reactie, of wel?

Hallo Cindy,

Reageer maar gerust hoor. Het zal echt niet voorkomen dat je vervelende reacties krijgt. Als je naar een mening van iemand vraagt zal je misschien wel iets te horen krijgen waar jij dan misschien anders over denkt maar dat is nooit bedoeld om te kwetsen.
En alle moeders doen het hier anders hoor. We kunnen het nooit helemaal met elkaar eens zijn.
Maar niemand hier zal jou express belachelijk maken of wat dan ook. Maak je daar maar geen zorgen over!!

Ik wens jullie alvast een fijn weekend!! Knuf aan Sem,

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hoi Nanda,

Nee het was inderdaad geen vervelend berichtje van je. Ik zou best wel foto's van Sem willen plaatsen maar ik ben niet echt een computer wonder dus dat wordt nog moeilijk. Ik moet mijn zusje nog steeds vragen hoe ik dat moet gaan doen maar het komt er gewoon niet van. Ze gaat van het weekend mee en dan zal ik het haar vragen. Dus wie weet zien jullie mijn boef wel een keer op het forum verschijnen,

Groetjes

Heerlijk joh,er even tussenuit.
Je bent dan vlak bij me in de buurt,ik woon in Emmen!
Een goeie vriendin van me werkt op dat park waar jij heen gaat,doe haar de groeten als je haar ziet,hahaha.
Het is een waanzinnig mooi park met een heeeel mooi zwembad!
En wat bereft je onzekerheden om hier te plaatsen....niet onzeker zijn!
We zijn het misschien niet altijd met elkaar eens,maar we respecteren elkaars opvattingen wel.
En een beetje discussie is eigenlijk juist leuk,als het maar wel gezellig blijft natuurlijk.
Gewoon reageren hoor,niemand die je ergens op aanvalt!
Veel plezier op de Huttenheugte!
Groetjes Tanja

Hiya Cindy,

Lekker hoor zo'n weekendje weg, lijkt me ook een keertje geweldig om met Max in zo'n zwemparadijs rond te spetteren.

Wat verdrietig om te lezen dat je je zo vaak teleurgesteld voelt in het gedrag van anderen, het zou erg jammer zijn als je je daardoor af probeert te sluiten van contact. Uiteraard ie iedereen anders, en zou het een beetje raar zijn als ik zou zeggen "joh, gewoon niet onezker zijn". Dat is net zoiets als tegen mij zeggen "joh stop eens met zo onhandig te zijn" haha het hoort gewoon een beetje bij mij. En misschien ben jij nou eenmaal een wat onzekerder mens (is dat een woord...onzekerder??) Maar ik hoop wel dat je weet dat ondanks onzekerheid, verlegenheid, brutaliteit, onhandigheid...of wat voor'n ...heid dan ook je hier op dit forum wel kunt verwachten dat je respectvol behandeld wordt. Soms zijn we het niet met elkaar eens, soms wel. Soms zegt een topic je helemaal niks, soms kun je er niet genoeg op reageren. Maar in alle gevallen heb ik het gevoel dat iedereen hier de ander in haar waarde laat. Ik hoop dat jij dit ook zo ervaren gaat.

Ajuus, ilja mv Maximus 30-08-2006

hey meissie!

als ik 1 ding weet van dit forum, is het wel dat het stuk voor stuk onwijs lieve meiden zijn die echt mee je mee denken en je niet zullen veroordelen voor de onderwerpen die je in de groep brengt!!

ik heb nog nooit iemand ontmoet van dit forum, weet ook niet of ik wel naar de forumdag van 7 of 8 december kan, maar ik ben het zeker van plan! Tuurlijk vind ik het ook allemaal spannend en sch**t ik misschien 7 kleuren, maar waarschijnlijk is het alleen maar gezellig, gezellig en gezellig!

probeer ons gewoon eens uit, misschien valt het je 100% mee! en als je niet wil, ook helemaal prima natuurlijk, alleen lezen is ook goed, zoals iemand al eens eerder heeft gezegd, dan luistert er tenminste ook nog iemand naar ons gekakel hahaha.

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan