Update Sepp

Hoi hoi,

Gisteren voor het eerst weer gewerkt! Heerlijk moet ik zeggen. Het was wel moeilijk om Sepp achter te laten, maar gelukkig was hij bij mij moeder.
's middags gebeld en het ging heel goed. Hij had goed geslapen en was lekker aan het kletsen.

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor zijn heupjes, omdat hij in stuit heeft gelegen.
Ze mocht officeel geen uitslag geven, maar ze zag niets bijzonders op de echo. Donderdag weten we het zeker. Waarschijnlijk is er dus niets mis met zijn heupjes!

We hebben nog steeds fysio ivm zijn voorkeurshouding, maar hij kijkt steeds beter naar rechts. De oefeningen vind hij hartstikke leuk, dus het is gezellig om te doen.

Hij heeft sinds gisteren last van een traanoogje. Ik maak het een beetje schoon met afgekoeld gekookt water. Hebben jullie kindjes dit wel eens gehad?

Liefs Marina

Hoi hoi,

Wat fijn om alvast te horen dat er geen gekke dingen op de echo te zien zijn. Vast een hele opluchting. Ik hoop dat de uitslag donderdag net zo positief is!

Laura had twee weken geleden ook een tranend oogje waar viezigheid uit kwam. Ik heb het een aantal keer per dag schoongemaakt met gekookt water. Na vier a vijf dagen was het vanzelf weer weg. Kijk het even aan. Mocht je het niet vertrouwen dan kun je altijd naar de HA gaan.

Liefs J

Fijn dat het met Sepp zo goed ging bij je moeder.
Vaak hebben de mama's er meer moeite mee dan de kids.

Hoop voor jullie dat de uitslag donderdag goed is, maar dat zal haast wel als ze nu niet iets bijzonders zag.

Goed om te horen dat de Fysio aanslaat.
En dat Sepp het leuk vind!

Vaak is een traan oogje zo over als je het schoonmaakt zoals jij doet.
Ik weet niet of je bv geeft?
Anders kan je ook wat moedermelk in zijn oogje druppelen.
Mocht het lang aanhouden en echt ontstoken zijn dan even langs de ha gaan.

X

O ja ontstoken ogen zijn wel heel besmettelijk.

Wat fijn dat het zo goed gaat met Sepp. Gek he om je kindje zo achter te laten, maar ook fijn dat hij het zo goed deed bij je moeder.

Lars heeft 2 weken geleden ook een traanoogje gehad en een beetje prut in zijn oogje. Ik heb er niks mee gedaan, dacht dat ik er beter vanaf kon blijven en het is na 2 dagen weg gegaan.

Hoop ook dat de uitslag goed is donderdag maar denk het ook als dat vrouwtje dat al zei.
Succes in ieder geval!

Liefs Kim

Vanavond ook prut uit zijn oogje. Ik hou het in de gaten!

Morgen is mijn vriend voor het eerst alleen de hele dag met Sepp. Dat vind ik bijna nog spannender!
Een beetje een controlfreak hierzo... ;)

Fijn dat t met Sepp zo goed gaat! En het zal morgen ook vast goed gaan :)
Moeilijk he, om de regie uit handen te geven... weet er helaas alles van...

Hoop dat je donderdag de bevestiging krijgt dat alles idd goed is met de heupjes van Sepp. Maar dat zal vast wel.

Liefs Brigitte

Terug
Bovenaan