Update Seren

Seren is 7 daagjes vandaag en het gaat super lekker.(behalve de BV)

Hier nog mijn verhaal
Maandag ochtend moest ik mij om 8.30 melden in het ziekenhuis. Om 9.00 uur kwam de verloskundige de gel inbrengen had toen een kleine 1 cm ontsluiting dus de verwachting dat het de zelfde dag nog ging gebeuren zakte in mijn schoenen.
De verloskundige was de kamer nog niet uit of ik had al verschrikkelijk veel pijn dat ze ervan schrok. Ze bleef even bij me om het aan te kijken en zei dat ik een weeenstorm had. Na 2 uurtjes had ik 3 cm ontsluiting en werd naar de verloskamer gebracht om vliezen te breken. Had ondertussen pijnstilling gekregen.
De weeen waren niet meer bij te houden kon amper even bijkomen en de volgende was er al om 14.00 had ik 6 cm ontsluiting. Ik mocht niet persen maar had wel de drang om het eruit te persen.
Op een gegeven moment werd het erg druk in de kamer alles werd klaar gezet gyn. kwam erbij kinderarts stond klaar wat bleek dat de hartslag van de kleine daalde naar 80 !! Daar schrok ik wel van. Ondertussen 8cm en mocht persen omdat het niet verantwoord was om te wachten en ja hoor na 2x persen was ze er. Ik had eerder aangegeven dat ik moest persen maar daar wilden ze niet eens aan denken. Seren was helemaal van top tot teen paars en blauw ik heb haar niet op mijn borst gehad ze werd meteen meegenomen huilen deed ze ook niet Manlief er achteraan de rest ook lag ik daar in mijn up niet wetend wat er gebeurde tot ze eindelijk begon te huilen. Ben nog nooit zo blij geweest een baby te horen huilen.
Ze heeft klem gezeten met haar hoofdje en schouders dat ze het benauwd kreeg. Maar al met al na een klein half uurtje had ze haar kleur weer terug. We moesten een nachtje blijven ivm controles zw suiker. Dat was gelukkig goed bij de kleine en bij mij.
Na een paar dagen kreeg ik kiespijn die al een aantal maanden aan het zeuren was en vrijdag hup 2 kiezen laten trekken. Nu vandaag bij de huisarts geweest had in een keer 2 bulten op mijn liezen bleek het een abces te zijn hup verdoving en opensnijden . Dus jullie begrijpen wel dat ik niet echt een lekkere kraamweek heb gehad. Maar heb wel genoten van de kraamzorg en aandacht ondanks alles. Door alle pijnstilling kon ik geen borstvoeding geven dus zijn we aan de fles, ook goed.
Nu is ze 1 week en we genieten volop van Seren.

Zo dames zet hem op hoe de bevalling ook verloopt je krijgt er iets moois voor terug dat alle pijn en verveling van de dagen ervoor gewoon vergeten word.
Succes en heel veel geluk iedereen
Nafide

pfff... pittig verhaal zeg!!
Dat is nog behoorlijk spannend geweest!

Fijn te horen dat nu alles goed is en dat je wel kon genieten van de kraamzorg :)

Hopelijk gaat het steeds beter! Geniet er lekker van!!!

Dikke kus Amanda

o meid toch wat een verhaal en wat je allemaal meegemaakt heb! pffffff maar blij toe dat het weer goed gaat met jullie beiden! En hopelijk dat je nu dan ook echt verder mag gaan genieten zonder tegenslagen verder...

dikke knuffel

je hebt het niet zo makkelijk gehad. hopenlijk is nu alle ellende voorbij en kunnen jullie met het mooie weer opkomst het nog een beetje goed maken.
geniet ervan.

He bah! Dat klinkt allemaal niet fijn... Wat knap dat je toch nog een beetje hebt kunnen genieten! Seren doet het nu goed? En de borstvoeding, voelt dat ook echt afgesloten en ok voor jou? (wil niet pushen, als het voor jou ok voelt is het prima! er bestaat zoiets als relactatie)
Hoop dat jullie nu volop kunnen gaan genieten!!!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan