Update: spannende week...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Gelukkig wel weer wat bijgekomen van vorige week en zaterdag naar de kerstmarkt geweest. Valkenburg viel heel erg tegen, maar Maastricht was supergezellig!

Nu een spannende week...kan ergens tussen donderdag (eigen cyclus) en zaterdag (misschien cyclusduur door hormonen) ongi worden. Vorige week, een dag of 4 na de IUI, 2 dagen erge ongikrampen. Daarna weer even niets, maar nu weer het gewone ongigevoel wat ik altijd heb een week voor ik ongi wordt. Dus gewoon wat lichte krampjes af en toe een steekje.

Gelukkig geen kwaaltjes door de hormonen waardoor ik zou kunnen denken dat ik misschien zwanger ben. Dat maakt de hoop/onzekerheid alleen maar groter!

En dan zit IUI 1 er alweer bijna op... De aanloop naar de wachtweek is een stuk makkelijker, maar de laatste wachtweek is wel heel spannend! Alles was deze ronde beter dan optimaal bij ons, dus we hebben nog nooit zo hard gehoopt dat het raak zou zijn!

Oh ja...kennis van ons verwacht over 6 maanden haar derde kindje in de tijd dat wij voor ons eerste wondertje bezig zijn. Dat was wel even een klap in mijn gezicht!

Alle dames op de wachtbank: Heel veel sterkte en de kaarsjes branden bij mij thuis volop voor iedereen!

Liefs Daisy

Vind het toch zo knap hoe je er mee omgaat! Ik ga echt heeeeeeel hard duimen voor jullie dat het raak is want ik gun het jullie zo!!!!!!

Succes deze week! Spannend zeg........

Lieve Daisy

Wat ben jij een stoere meid!! Heel veel succes en wat is het toch spannend!!!!

Jeetje meis, ik duim mijn duimen blauw. ik begrijp je frustratie zo goed; 3 kindjes in zo n korte tijd en julllie geen kindje (in zo n lange tijd ;-( )

Hopelijk is deze ronde jullie geluksronde.
Wenser

Lieve Daisy,

Wat een spannende week wordt dit zeg!! Ik ga ook heel hard voor je duimen (ze zien bijna blauw ;-) )
Ben blij dat je wel een gezellig weekend hebt gehad en dat je een beetje hebt kunnen ontspannen.

Misschien zijn die 'ongi' krampjes wel héél andere krampjes....Laten we het hopen want als ik het iemand gun dan ben jij dat wel!!!!! Heb je enig idee wanneer je gaat testen? Ik vind je heel dapper en sterk en wat je kennis betreft: Tja.....Dat is indd een klap maar echt hoor....Blijf erin geloven!!!!

Liefs Lynn.

hé,

ik hoop zo dat het raak is. wel spannend dat wachten en dat kan zoooooo lang duren. ik hoop dat je geduld beloont word met enn super mooi kado voor de kerst. we wachten met je mee.

groetjes hilda

Thanx meiden!
Ik vind het altijd zo fijn dat jullie me positief weten te houden!
Altijd fijne reacties van jullie!

Ik wil zondagochtend op z'n vroegst gaan testen. Dan is mijn nod echt voorbij en ben ik officieel 1 dag overtijd, als we uitgaan van de hormonen dan.

We wachten express nog even met de kerstkaartjes op de bus doen naar onze ouders, misschein kan er wel een heel andere boodschap in dan de gebruikelijke! Niet dat ze het dan pas te horen krijgen natuurlijk, haha!

Pfff... ff lekker de spanning weer van me afschrijven, terwijl mijn geweten zo hard roept om niet te hard van stapel te lopen!

Liefs Daisy

eej lieve daisy

wat spannend allemaal ik zal voor je duimen

liefs flowergirl

Terug
Bovenaan