update suiker

hoi dames,

vandaag de vk aan de tel gehad. Het is nu zeker, ik heb zwangerschapssuiker. Mijn suiker was bij de tweede test 9.7. Nu heb ik aankomende dinsdag een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn. Daar krijgen we een echo en wordt alles goed bekeken. Daarnaast moet ik dan ook naar de diabetesverpleegkundige en dietiste om te kijken of het met een dieet naar beneden kan. Als dat lukt dan kan ik ook weer terug naar de vk. Lukt dat niet dan blijf ik bij de gyn. Ik houd jullie op de hoogte.

liefs,

Anouk

Ik breek even in vanaf een ander forum. Ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook suiker gehad. Mijn waardes waren ongeveer gelijk aan die van jou, ik zat ook rond de 10/11. Heel vervelend allemaal, maar door een dieet bleven mijn waardes heel netjes. Omdat ik heel stabiel was, mocht ik onder controle van de vk blijven. Uiteindelijk ben ik met 39w5d bevallen van ons zoontje met een geboortegewicht van 3525 gram. Heel netjes dus. Ik hoop voor jou ook dat het dieet aanslaat en dat je lekker bij de vk mag blijven. Heel veel succes ermee!

Ook veel succes gewenst van mij!
Hier vorige week bloed laten prikken, maar aangezien ik niks erover gehoord heb, neem ik aan dat het in orde is. Ik hoop dat het dieet goed bij je aanslaat, net zoals bij ´Ugly Betty´ het heeft gedaan.

@ ugle betty, dat hoop ik ook dat er bij mij gaat gebeuren. Ik ben alleen heel benieuwd wat ik nog aan ons eetpatroon kan veranderen behalve kleinere maaltijden over de dag verspreid. Ik word nu in eerste instantie doorgestuurd naar de gyn. Als het strakjes stabiel is dan mag ik weer terug naar de gyn. Had jij dat je andere klachten minder werden toen het dieet aansloeg?

@rest Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik zal jullie op de hoogte houden van wat de gyn allemaal gaat zeggen dinsdag.

We zijn gisteren bij de gyn geweest. het kindje is nu 4 dagen groter dan zou moeten. Gyn vond dit prima. Nu moet ik vrijdag naar de internist en diabetesverpleegkundige. Daar krijg ik dan uitleg van het prikapparaat.

Ik zal vrijdag meer laten weten.

Terug
Bovenaan