Update-tje en vraag!

Hey meiden!

Ik ben niet zoveel op het forum geweest deze week. Had het erg druk met werk en daardoor 's avonds kapot en direct na het eten naar bed.

Het gaat redelijk goed. Ben wel nog steeds misselijk de hele dag door, maar heb het er allemaal voor over ;)
Verder neemt de vermoeidheid flink toe.
Ik voel me 's ochtens vaak trillerig, blijkt dat mijn bloeddruk erg laag is. Dus eet nu 's morgens wat zoute dropjes, daarna gaat t beter :)

Gisteren had ik het erg druk op het werk, we waren ook maar met zn 2en. Ik kreeg 's middags ineens een harde onderbuik en dat voelde heel vreemd aan. Ook een beetje zeurderig gevoel. Werd helemaal niet goed.
Ik ben nu 8 weken, maar kun je dan al last hebben van harde buiken door stress?
Ik heb daarna zo veel mogelijk geprobeerd te ontspannen

Hey Guler,

Wat goed om te horen dat het wel redelijk goed gaat!

Dat trillerige had ik al voordat ik wist dat ik zwanger was en had het eigenlijk de hele dag door...... Hoort erbij werd mij vertelt maar irritant is het wel. Hopelijk helpt zoute drop een beetje..... Wist trouwens niet dat dit te maken had met een lage bloeddruk.

Doe je wel een beetje rustig aan met deze hitte!

Fijn weekend!

Hoi guler,

Ik vroeg t me eigenlijk ook al af of je zo vroeg al harde buiken kunt hebben. Ik voelde deze week ook die rare spanning in mijn buik (bij 12 weken). Ik had t de vorige keer pas later, maar ook best vroeg, met ongeveer 20 weken. T beste wat je kunt doen is op tijd rust nemen op je werk, weet niet wat voor werk je doet, maar ga als t kan af en toe en stukje lopen. Ik heb een kantoorbaan en weet van mezelf dat ik een slechte houding heb achter de pc. In de zwangerschap moet ik echt anders zitten, anders krijg ik enorme buikpijn. Ik stel mijn stoel dan speciaal in. Zo hoop ik zo lang mogelijk door te kunnen werken. Vorig jaar ben ik vanaf 26 weken of zo iets minder gaan werken en dat beviel goed.

Maar om terug te komen op de harde buiken, bespreek het met je VK, neem je rust en luister naar je lichaam!

dank voor jullie reacties!
@yvanka; ik ben apothekersassistente. Ik sta dus bijna de hele dag. Ik probeer zoveel mogelijk te gaan zitten tussendoor. Maar als je maar met zn 2en staat, waar normaal 4 mensen moeten werken, is zitten niet echt gelukt.

Ik zal het met mijn werkgever overleggen.

Terug
Bovenaan