Update-tje!

Hoi allemaal,

Allereerst sorry voor het lange niet schrijven.. maar is een hoop gebeurd in de tussentijd, zoals het overlijden van mijn schoonvader en dus Lieve's opa.
Was (en is) echt heel treurig, maar Lieve is echt nog te klein om het te begrijpen. We hebben het wel geprobeerd uit te leggen, maar zonder resultaat!

Aan de andere kant is mijn zwangerschap alweer gevorderd tot 31+3 weken, en het gaat op wat kleine klachtjes / kwaaltjes na, erg goed gelukkig. Ik ben nog lekker aan het werk, 24 uur per week en blijf dat hopelijk doen tot 26 augustus want dan heb ik mijn laatste werkdag! En dan heerlijk verlof, heb er erge zin in. Lekker nog wat gezellige dingen doen met Lieve nu ze nog "alleen" is en me nog niet hoeft te delen, hihi! Kijk er echt naar uit!

We zijn er alleen nog steeds niet over uit; de naam.. Wordt er echt gek van. Want mijn vriend maakt het geboortekaartje zelf (hij is grafisch ontwerper) en de naam is dus wel erg essentieel nu.. Hopelijk zijn we er snel uit.

Met Lieve gaat het erg goed. Ze slaapt prima in haar grote bed (is er wel 1x heel erg hard uitgevallen, met haar hoofd op de grindvloer..) maar daarna niet meer. Zou het dan toch kloppen wat ze zeggen over die ezel en die steen? hihi! Ze is echt al zo'n grote meid, heeft praatjes voor tien en sinds een paar weken gelukkig ook af en toe wat verstaanbaars ertussen. Maakt het voor mij ook wat gezelliger he?!

Zo, dat was even de update.. ik zal voortaan weer proberen meer te schrijven nu het prive wat rustiger is (en mijn verlof er bijna aan komt!)

Heel veel groetjes,
Mo22, mama van Lieve (27-09-06)

Wat  goed om te lezen dat het op dit moment weer een stuk beter gaat! Zo'n vervelende tijd (het overlijden van een dierbaar persoon) heeft altijd veel impact op alle emoties en vooral als je dan ook nog zwanger bent. Ik denk ook niet dat je Lieve er nog veel moet confronteren totdat ze weer een  jaartje ouder is. Je kunt dan met foto's nog duidelijk maken wie haar opa was en wat voor leuke dingen hij met haar deed of tegen haar zei. Hij mag zeker niet vergeten worden. Merijn zijn ene opa (van papa's kant) is al bijna 26 jaar dood, maar toch vind ik het belangrijk dat hij weet dat hij 2 opa's had. Hij begint er vaak zelf over, over opa Marinus die in de hemel is.Merijn is nu 4 jaar. Ik doe dit ook wel een beetje bewust, omdat zijn vader enorm veel voor mijn ex betekende. Merijn is ook naar hem vernoemd.

Nou meid, geniet van de laatste weken en leef lekker met je meisje en hubbie toe naar een nieuwe fase in jullie leven.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan