update Utrecht bevalling

Sorry voor het lange wachten maar mijn hoofd stond er even niet naar. Inmiddels weet ik dat ik een zoon heb. Hij heet Joris en inmiddels gaat het goed met hem. Hij ligt nog wel in de couveuse maar ademt zelfstandig en eet alleen nog maar borstvoeding via een sonde. Verder moeten wij helaas nog heel lang wachten op uitslagen van wat hij heeft. Nu weten we alleen dat hij problemen heeft in het hart en de hersenkamers zijn verschillend qua grootte en kiesters in de lever en zijn skeletbouw is afwijkend. Hij heeft aan 1 voet maar 3 tenen waarvan 2 met elkaar vergroeid zijn en zijn geslacht is dus niet helemaal duidelijk aan de buitenkant hij heeft geen piemel. Verder gaat het met ons goed. Ik ben inmiddels ontslagen uit het zh en slaap samen met mijn man in het ronald mc donald huis.

Groetjes Jojanneke

fijn dat je nu wel weet dat je een zoon hebt en dat het verder naar omstandigheden goed met hem gaat ik hoop voor jullie dat de uitslagen er snel zijn want moeten wachten is ook heel erg moeilijk veel sterkte

ten eerste, van harte met jullie zoon!

maar wat heftig allemaal zeg, wat zal dit een moeilijke tijd zijn voor jullie terwijl je er juist van zou moeten kunnen genieten. ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat het zodanig goed komt met jullie zoontje dat jullie er alsnog van kunnen genieten samen

Goh, da's allemaal niet niks, maar wat fijn dat je wel al weet dat je een klein mannetje hebt en lekker jouw melk binnenkrijgt. Hopelijk mag hij gauw uit de couveuse en lekker bij jullie zijn.

Hallo Jojanneke,

Fijn weer wat van je te horen en dat je nu iets meer duidelijkheid hebt. jullie zullen nog een heftige tijd tegemoet gaan als ik dit zo lees! ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van de kleine Joris. Dapper mannetje hoor!

Terug
Bovenaan