Update van alles & Nog wat!

Naar een lange tijd niks van me te hebben laten horen weer ff 1 korte update!
Officieel ben ik 1 juni uitgerekend,maar ik heb eigenlijk al die tijd al op het mei forum gezeten!

Eigenlijk is mijn hele zwangerschap opzich redelijk gelopen,,af en toe wat kwaaltjes,maar we konden het er nog mee doen!
De laatste dagen denk ik dat het niet lang meer gaat duren!
Regelmatig overdag/avonds steken in me buik.
Er werd weleens aan me gevraagt ben je de slijmprop verloren,,en ik riep altijd heel hard,geen flauw idee verlies me hele zwangerschap al slijm hahaha.
Tot eergister,,ik ging naar de wc,en verloor weer wat slijm met 1 lichtelijk spoortje van bloed,,nergens zorgen over gemaakt,beetje op internet rondgesnuffelt en had meer zoiets,ik wacht wel af,ik zie wel hoe of wat.
Verder is sindsdien me slijmverlies wat meer en donkerder,,maar ik heb zoiets ik ga morgen toch langs de verloskundige en het is niet extreem,,het zou best de slijmprop kunnen zijn.
Zoals ik al zei de laatste dagen dus wat steken,,en het word met de dag meer dus ik denk niet dat het nog lang gaat duren.
Ben nu 39 weken en 3 dagen dus wie weet!!
Ik hoop dat het snel komt,want voel me toch echt 1 waggelend eend!!
Misschien weten jullie of het de slijmprop was ja of nee?
Maargoed,morgen weer 1 afspraak bij de verloskundige en ik hoop dat me meisje zich snel meld!!
Wie weet vannacht wel,,,als ik aan die gedachte denk word ik al vrolijk,,alhoewel,kijk er supper tegen op! Maar ik heb zoiets het zal er toch uitmoeten dus we zullen wel zien!
Dus ik sta er lekker neutraal in!
In iedergeval iedereen die nog moet bevallen! Geniet ze,en wacht geduldig af! En iedereen die zijn kleintje al heeft,,Vooral genieten van deze mooie tijd!!

Liefss,,,

Bij mij was de slijmprop bij de oudste een heel gevaarte vond ik. Bij de 2e had ik hem blijkbaar al verloren want had 3 cm ontsluiting zonder het te weten. Dus dat is een beetje moeilijk in te schatten. En ook als het de slijmprop is kan het nog weken duren. Ik hoop voor je dat het wel snel doorzet. Succes.

Hallo allemaal,,,

Ik kan me nog goed herrinneren dat ik achter de pc zat en dit bericht poste rond 8 uur,,,Ik zat er over na te denken hoe het was om die zelfde nacht nog te bevallen! Ik kan jullie nu vertellen,,me kleine meid is diezelfde nacht geboren!!!
Om 10 uur avonds wat meer steken,,verlos gebeld en die zei dat het waarschijnlijk voor werk was en dat ik maar moest proberen te slapen,,uiteindelijk van alles geprobeert,,douche,kruik en niks hielp,,om 02:00 verloskundige weer gebeld dat ik het egt niet volhield,maar ze wou eigenlijk dat ik om de 5 min steken had voordat ze kwam,,uiteindelijk vroeg ze of ik dat had en ik had zoiets ik zeg maar ja dan komt ze tenminste ff kijken!! Nou uiteindelijk kwam ze om half 3,,ze zei het is niet echt regelmatig hea,en ze zei we gaan wel even kijken,,ze ging voelen en ik zat op de 5 a 6 cm ontsluiting,,we waren alle 2 heel verbaast! UIteindelijk vriendlief uit bed gehaalt en thuis de weeen opgevangen,,uiteindelijk was ik zelf helemaal uitgeput rond uurtje of 5 en bleef op de 9,5 hangen,,omdat ik uitgeput was en de weeen niet krachtig genoeg waren om te persen is besloten dat ik naar het ziekenhuis toe ging voor extra infuus om de persween op te wekken,,wat 1 ritt naar het ziekenhuis,,vermoeid en pijnlijk maar we waren er en om 05:50 begonnen me persweeen! Uiteindelijk is onze kleine meid Dilayra om 07:18 geboren met de vacuumpomp omdat haar hartslag langere poos wat langzamer klopte. Ik ben ingeknipt en diezelfde dag mochten we om half 2 weer naar huis!! Kortom 1 zeer heftige en zware bevalling voor mij gevoel maar zeer snel!!! We zijn nu 2 daagjes verder en het gaat supper! Het is allemaal wennen,,maar we zijn vooral heerlijk aan het genieten!!!
Binnenkort zal ik nog wel wat posten,,en voor iedereen die nog moet bevallenn,,Heel veel succes en geloof vooral in je eigen kracht!!!!

Liefsss

Terug
Bovenaan