update van de groei van mij ei

Hallo!

ben vanochtend weer bij de Gyn geweest, voor een echo om te zien hoe het met mijn ei/ eieren gaat.

Er was er eentje (ja eentje maar) van 14 mm, en ook nog een van 8 mm   maar die gaat hoogstwaarschijnlijk niet groot genoeg groeien dus die schrijven we maar af.
een ei maar dus.................das jammer.

Nu moet ik zaterdag weer voor een echo en daarna (als mijn ei inmiddels 18-21 mm is de pregnylinjectie.
Alleen ga ik zaterdag met mijn hele schoonfamilie gezellig een dagje uit naar de Efteling. Al maanden zo gepland en heb er erg veel zin in.

Nu moet ik zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben om het mij zo gunstig mogelijk uit te laten komen. Ik moet nu om 19.00 uur s, avonds voor een echo en om 19.30 uur de pregnyl (als het er goed uit ziet dus)
Tja dan moet ik alleen wel eerder terug vanuit Kaatsheuvel als de bedoeling was, we zouden nog ergens wat eten met z'n allen enzo. Maar goed onze neefjes en nichtje gaan ook mee en die zulllen het ook wel zat zijn zo ongeveer.

had dus alleen zelf bedacht dat die echo wel weer zondag zou zijn. Helaas je kan daar dus niet vanuit gaan blijkt.

Nu is dus voor maandag de inseminatie gepland. Ik moet eerst om 08.30 uur een potje ophalen gevuld met Medion, een vloeistof die de zaadcellen levendiger houd. Het probleem bij mijn man blijkt dus niet de aantallen maar de bewegelijkheid/ goede conditie van de zaadcellen. Ze proberen ze zo wat langer vers te houden zal ik maar zeggen.
Dan dus om 10.30 uur het zaad inleveren en om 11.45 uur de inseminatie.  
En dan weer twee weken wachten, wachten, hopen en wachten.

Gelukkig gaan we er even een klein weekje tussenuit (Istanbul) dus hebben we iets anders aan ons hoofd!

Duimen jullie voor me dat het dit keer goed gaat en nog liever dat t lukt dit keer.
Als nu dus de zaadjes weer niet goed genoeg zijn, geen IUI meer voor ons. Dan word het IVF, mijn god ik moet nog steeds slikken als ik eraan denk...............vind het wel heel wat hoor!   (die punctie dat lijkt me verschrikkelijk)

Fijne dag nog (wat een heerlijk weer is het toch vandaag)

Cynthia

Heee lieve Cynt,

Ik zal enorm voor je duimen!! Wat spannend allemaal en die rot eieren, het blijven maar rare dingen! Hoop zo voor jullie dat het zaad er goed uit ziet! Maar eerst even lekker naar de efteling! Maak er een enorm fijne dag van!! Verder een hele hele heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie met hoop ik een goed vooruitzicht.

Een dikke knuf van een duimendraaiende sjan!!

Lieve Sjanneke!

Bedankt voor je lieve woorden (onder mijn berichtje)
Doet mij erg goed!

Moet altijd zo lachen om je  verhalen, nu ook weer met dat verf gebeuren. Het zit jou ook wel mee he!

Ik ga er zeker een leuke dag van maken morgen (bijna al vandaag) nog leuker omdat ik morgen ook mijn laptop ga ophalen, dus straks zit ik niet meer hier boven op de logeerkamer maar gewoon lekker op de bank te mailen!

Hoop zo dat het goed gaat dit keer, en dat het bij 3 maal IUI blijft. Maar durf na al deze tegenslagen echt niets meer te hopen!

We zetten maar ons beste beentje voor en maken er het beste van!

Groetjes en je hoort morgen avond wel weer (als ik waarschijnlijk de echo en de pregnyl inmiddels al weer heb gehad, dan klaar voor de inseminatie maandag)

Weltrusten, ga nu echt naar bed, morgen is het weer vroeg dag..............

Cynthia

Terug
Bovenaan