Update van de kinderen

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik ben gister naar het ziekenhuis geweest en realiseer me heel goed, na het verhaal van Ciske dat het ook minder kan zijn. Onze kindjes zijn daarintegen wel heel goed gegroeid. 1 kind is de afgelopen 2 weken 500 gram aangekomen. Ze zitten nu ongeveer op 4,5 pond en 5 pond. Ze gaan perfect en lopen precies in de eenling curve mee, zelfs die van 5 pond daarboven. Er is er wel 1 gedraaid, iets wat ik helemaal niet meer had verwacht. Ze lagen allebei met de hoofdjes naar beneden maar er is er toch 1 eigenwijs geweest en die ligt nu in volledige stuit. Het risico is er  als hij niet meer draait dat er een verhaking komt tussen beide kindjes. Dit kan  als het kind die nu in volledige stuit ligt gaat indalen en de ander met het hoofdje tussen de benen en lichaam komt te liggen en ze dus niet verder kunnen indalen. Over 2 weken moet ik weer terugkomen en dan gaan ze verder kijken. Dus dat is dan nog wel even spannend. Ik ben degene al flink aan het toespreken dat mama geen zin heeft in een keizersnede.

gr angelique

Jee, dus je kindje heeft het nog goed naar zijn zin.... dat het nog lekker aan het draaien is.
Het is te hopen voor je dat er nog een dansje gewaagd wordt zodat hij terug draait !! haha
Gr Tanja

Voor de 2-ling mamma's spand het er nou echt om. Die worden vaak eerder verwacht. Spannend hoor en idd we duimen dat de eigenwijze nog even draait. Een keizersnede is niet leuk......

Monique

hoi hoi,

Ik ben zelf de helft van een tweeling en wij zijn via de natuurlijke weg tevoorschijn gekomen. Ik als eerst met mijn hoofdje naar beneden en mijn broertje in een stuit.

Dus ik hoop voor jouw dat alles heel positief verloopt en dat je lekker natuurlijk kan bevallen, dus geen keizersnede.

Zal mijn mam eens vragen of ze ons ook zo heeft toegesproken

Liefs mamabinck.

Terug
Bovenaan