update van deze zwangere muts.....

Hoidiehoi allemaal!

Allereerst, ik weet heel goed hoe het hier is, want lezen doe ik natuurlijk nog steeds (je bent verslaafd of je bent het niet...) maar voor reageren heb ik steeds geen tijd of geen puf. En hoofdpijn (zwangerschapskwaal he?) speelt ook nogal eens mee.....

Maar goed, ik volg jullie dus wel degelijk en hopelijk vinden jullie het nog steeds leuk om te lezen hoe het met mij (nou ja, ons zeg maar) gaat.

Inmiddels hebben we vandaag de 24 weken bereikt en het begint nu wel steeds zwaarder te worden. Alles gaat nog steeds heel makkelijk en lekker, maar mijn lijf heeft het er deze keer echt moeilijker mee. Ik ben deze week dan ook thuis omdat ik  me een paar dagen te druk heb gemaakt. Kreeg echt al harde buiken enzo, dus even pas op de plaats.... De baby schopt er flink op los, en houdt me soms al nachten wakker (nu al!!!) maar ik geniet met volle teugen! Het is tenslotte, wat mij betreft, wel de laatste keer... hihi

Stef eet nog steeds bijzonder slecht 's avonds... Ik ben er inmiddels aan gewend en heb me erbij neergelegd. Hij lijkt er geen last van te hebben verder, dus het moet maar.... Verder is hij op het moment wel weer het zonnetje in huis. Natuurlijk is hij ook wel eens heeeeeeeeel vervelend, maar over het algemeen is ie weer helemaal zichzelf. Heerlijk! Hij kletst ons de oren van het hoofd, de hele dag door en is vriendelijk tegen iedereen die op zijn pas komt (letterlijk) dus als de 2e net zo wordt, zijn we dolblij! (zo niet, zien we dan wel weer hahahaha)

Arno heeft hem trouwens wel iets mafs geleerd.... Die zegt altijd bij alles "eerst goed luisteren". Met als gevolg dat hij nu vrijwel alles wat hij oppakt eerst bij zijn hoofd houdt en dan HAJJO zegt! Hahah ik lach me suf!! Hebben jullie ook van die maffe maniertjes???

Tot zover even....
Liefs Annet

Nou, een maf maniertje hier is dat Ruben hem één keer heeft voorgedaan dat je spagetti op je hoofd kan leggen en dat het dan blijft plakken!!
Echt helemaal cool, want nu eet ie dus geen spagetti meer (spelen ermee is veel leuker)

Leuk weer te lezen dat alles goed gaat daar!
Lief sNelleke

gelukkig dat alles lekker gaat! en jeetje, nu al harde buiken, goed dat je thuis bent hoor!!

@ Nelleke: wat een giller van die spaghetti!!

groetjes Jenneke

Terug
Bovenaan