update van hier....

Ten eerste de bevallen vrouwen GEFELICITEERD!!!
Het lukt me niet om op bestaande berichten te reageren..... :-(

Ik heb afgelopen donderdag de bloedsuikercurve gedaan en mijn suikers waren:
nuchter 7.8
12:00----9.4
16:00----9.5

Vrijdag gebeld voor de uitslag en nuchter was te hoog en de anderen vonden ze wel goed.
en verder.....nou dat was het!!!

Moest maar wachten tot aankomende woensdag bij de controle :-S
Na ja vertrouw maar op hun, hun zijn tenslotte medisch secretaresse en weten neem ik aan wanneer de alarmbellen moeten gaan rinkelen.

Gistermiddag hebben we heerlijk in het ziekenhuis gezeten, de kleine liet zich niet meer voelen sinds zaterdag-avond en ik begon toch wel lichtelijk in paniek te raken.
Gelukkig was het hartje gelijk te horen en de banden van de ctg zaten net vast of de kleine begon heerlijk hard er tegen aan te trappen...

De verloskundige heeft nog inwendig onderzoek gedaan omdat kindjes over het algemeen rustig worden voor een bevalling en ze wou kijken of ze mij even een handje kon helpen...
Helaas ze kon er nog niet bij, die kleine is net zo'n stijfkop als z'n vader hahaha...werkt nog niet echt mee, zal het wel fijn hebben daarbinnen.

Voor mezelf ben ik er wel uit...woensdag zit ik nog bij de gyn en ik heb de hoop op een gewone bevalling laten varen.
Het wordt me allemaal te riskant, het litteken trekt nu al aan alle kanten, is helemaal opgezet, jeukt verschrikkelijk en doet erg pijn, ik vertrouw er niet meer op dat het goed gaat bij een gewone bevalling.

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs en knuffels Randy

hoi randy,
je bloedsuiker is idd iets te hoog.
aangezien je voor het eten prikt en dan al aan de 9mmol zit.
moest je niet letten op je eten.
goed water drinken.bij je eten.kan nog weleens helpen te verlagen.
gelijk heb je dat je het gaat bespreken.

ik moet vanmiddag naar de gyn.
ze gaan proberen om de kleine te draaien.
ik voel het ook minder,maar dat komt juist dat ze in een kleermakerszit in me buik zit.
voel alleen maar steken in me lies of op me blaas.
soms voel ik het hoofdje duwen.
hoop zo dat het lukt vanmiddag.
wil zo graag een gewone bevalling en heerlijk in me eigen huisje.vooral na 2 super bevallingen.
1ste 5 cm heb ik niet eens gemerkt.ander 5 kwam binnen 30 min.heftig maar was er wel vanaf.
voor de rest ik heb elke keer bloed heet.
nesteldrang is aardig op gang gekomen.
bedden verschoond.helemaal niet erg,is alles lekker opgeruimd en schoon in huis.
gr marjan

hoi Randy

Fijn om te horen dat ze zich geen zorgen om de suikers maken, dat scheelt alweer. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, en na de bevalling zal je suikers waarschijnlijk weer lager zijn. grote kans op.

ik vroeg mij ook al af hoe lang je nog hoopte op een gewone bevalling. Maar ik lees net dat je dat zelf ook niet zo ziet zitten. Als die kleine er maar goed uit komt en jij het goed overleeft zodat jullie van elkaar genieten,

Succes woensdag, ik heb dan ook weer controle, als we die woensdag halen met onze kleintjes hihihi

gr sabine

hoi Randy

Fijn om te horen dat ze zich geen zorgen om de suikers maken, dat scheelt alweer. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken, en na de bevalling zal je suikers waarschijnlijk weer lager zijn. grote kans op.

ik vroeg mij ook al af hoe lang je nog hoopte op een gewone bevalling. Maar ik lees net dat je dat zelf ook niet zo ziet zitten. Als die kleine er maar goed uit komt en jij het goed overleeft zodat jullie van elkaar genieten,

Succes woensdag, ik heb dan ook weer controle, als we die woensdag halen met onze kleintjes hihihi

gr sabine

Hoi Randy,

Nog even een berichtje hier...ik heb net gelezen op je hyves dat je een spannend weekend achter de rug hebt. Wat kan je dan in de stress schieten.
Ik snap ons ziekenhuis af en toe echt niet. Waarom hebben ze niet eerder een veter bij je ingebracht om de boel wat de verweken. Misschien een stomme vraag. Ik snap heel goed je keuze nu, je moet geen onnodige risico's nemen en aan je eigen lichaam gaan denken, maar ik kan er al boos om worden laat staan hoe jij je moet voelen.
Hier gaat alles rustig aan. Ik merk dat ik deze zwangerschap spannender vind dan de 1ste. De verschillende echo's wel een groeiachterstand, geen groeiachterstand, wel een groeiachterstand. De verloskundige schat nu dat de baby 6 pond gaat worden, we wachten maar af. Finn was ruim 7 pond.
Ik voel de baby ook niet veel. Finn was zo druk in de buik daar heb ik me geen moment druk om gemaakt, maar bij haar moet ik echt af en toe gaan zitten om haar bewegingen even te voelen. De laatste dagen is dit ook nog een stuk minder geworden.
Heel veel succes woensdag!!! En ik hou je hyves in de gaten.

Liefs Tienke

Hoi Randy,

Nog even een berichtje hier...ik heb net gelezen op je hyves dat je een spannend weekend achter de rug hebt. Wat kan je dan in de stress schieten.
Ik snap ons ziekenhuis af en toe echt niet. Waarom hebben ze niet eerder een veter bij je ingebracht om de boel wat de verweken. Misschien een stomme vraag. Ik snap heel goed je keuze nu, je moet geen onnodige risico's nemen en aan je eigen lichaam gaan denken, maar ik kan er al boos om worden laat staan hoe jij je moet voelen.
Hier gaat alles rustig aan. Ik merk dat ik deze zwangerschap spannender vind dan de 1ste. De verschillende echo's wel een groeiachterstand, geen groeiachterstand, wel een groeiachterstand. De verloskundige schat nu dat de baby 6 pond gaat worden, we wachten maar af. Finn was ruim 7 pond.
Ik voel de baby ook niet veel. Finn was zo druk in de buik daar heb ik me geen moment druk om gemaakt, maar bij haar moet ik echt af en toe gaan zitten om haar bewegingen even te voelen. De laatste dagen is dit ook nog een stuk minder geworden.
Heel veel succes woensdag!!! En ik hou je hyves in de gaten.

Liefs Tienke

Ik ben vandaag uitgerekend, maar als ik bovenstaande moet geloven dan komt het nog niet. Ik voel mijn kleine meisje namelijk heel veel. Ze lijkt het nog prima te vinden in die buik.
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
Het mag wel gebeuren vind ik.

Jammer te horen dat je geen vertrouwen meer hebt in een gewone bevalling. Maar als je voor jezelf de beslissing hebt gemaakt, dan zal dat ook wel een beetje rust geven hoop ik. Je moet gewoon doen wat jij denkt dat het beste is. Niemand anders kan je dat vertellen. Gewoon je gevoel volgen.

Thanks voor de lieve berichtjes....

Ja t vertrouwen hier in het ziekenhuis is er een beetje uit, ben er best teleurgesteld door.
In onze eerste zwangerschap zijn we zo goed opgevangen toen het misging, de hele begeleiding rondom de geboorte van Ninthe* en ook de begeleiding erna was in 1 woord SUPER...
Bij Nova was de begeleiding ook top, had een dezelfde gyn als bij Ninthe* en hij was zo begrip vol voor de angst en de stress, de extra controles die we wouden hebben en de echo's die hij zelf inplande helemaal super.

Nu had ik een andere gyn, no problem, kende hem inmiddels ook wel maar hij is nu met "oude-lullen-verlof een maand" en nu heb ik dus aan het einde weer een ander, beste man hoor, maar komt bij ons nu een beetje over alsof hij ons maar beetje laat aanrommelen...

Vooral de laatste 3 weken met wel keizersnee...echo maken...geen keizersnee...kindje ingedaald maar ligt nog niet vast...kindje is toch niet ingedaald...alles wat beneden nog potdicht zit....litteken wat erg pijn doet...tja is normaal...en nu aankomende woensdag pas weer heen en dan 39wk+2dgn weer een echo laten maken en dan gesprek over hoe & wat...dat heeft een deuk in ons vertrouwen opgeleverd.
Ik voel me niet meer serieus genomen (ok hormonen doen ook veel) en de angst zit er nu voor alles heel erg goed in...had deze laatste dagen/weken voor de bevalling graag anders gezien, het is toch de laatste zwangerschap en aankomende bevalling en daar kijk ik nu niet met een prettig gevoel op terug/vooruit...
Ondanks dat de eerste zwangerschap afliep in onze ergste nachtmerrie en de bevalling van Nova in een totaal ruptuur heb ik nooit 1 moment gedacht, dit nooit weer of wat een stel eikels daar in het ziekenhuis...zou maar niet zeggen wat ik nu allemaal denk....

En waarom de vries geen veter of gel heeft gedaan?
T is mij ook een raadsel tienke....

Nou Jullie ook allemaal succes met de aankomende bevalling, ik laat het woensdag natuurlijk ff weten hoe het ging...

Liefs en knuffels Randy

Terug
Bovenaan