Ja, plaats het bericht maar even zo want om hier nu zo duidelijk een heel blij zwangerbericht te plaatsen vind ik niet zo aardig.
Maar voor diegene die ook met mij hebben meegeleeft even een update.
Ben gisteren naar de verloskundige geweest en heb uitwendige echo gehad. Daarop zie je alles wel minder maar uiteindelijk alles gezien. Armpjes, beentjes en voetjes, heel schattig allemaal. Lag heel relaxt met gekruiste enkeltjes. Het hartje klopte lekker snel en het is goed gegroeid.
Dacht dat ik door mijn langere cyclus misschien minder ver was als gedacht maar volgens de echo ben ik vandaag 12 weken. Datum staat op 10 maart, dus dat is dan donderdag 12 weken, maar ja, dat maakt verder niet uit. Het zag er allemaal prima uit. Totaal is het nu ruim 6,5 cm groot.
Ondanks alle stress en het haast niet kunnen slapen toch een fijne dag gehad hoor maandag, je krijgt er zo'n boost van als alles goed is.
Vandaag maar vast even wat dingen gekocht, een paar broeken, want nog even en dan kan ik ook mijn ruimere exemplaren niet meer aan. En dat moet natuurlijk ook, maar is best gek.
Meiden, ik hoop zo voor jullie dat jullie ook gauw zwanger worden. Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie positief blijven, het gaat voor jullie op de een of andere manier echt ook een keer lukken hoor, daar ben ik van overtuigd!!
Heel veel sterkte en succes en hoop jullie gauw te zien/spreken op het zwanger forum.
Liefs,
Joan