Update van mijn kant...

Omdat jullie zo lief aan mij denken even een update...

We zijn net voor kontrolle in t ZH geweest.Hier moet je elke 2e dag als je over de 40 weken gaat.In t weekend in t ZH omdat de gynecoloog praxis dan dicht is.

CTG was goed, een paar weeen zijn aanwezig ;) maar ze zijn nog te zwak om echt voor ontsluiting te zorgen.Maar de VK had goeie hoop dat het elk moment doorzet.Echo was ook goed, alleen wordt meneer al op ca 4 kg geschat....weer een flink kind dus.Naja, komt ook wel goed. De VK raad ons een lekker wijntje te nemen om even écht te ontspannen, wát heb ik dáár een zin in hihihi. En dan een lekker warm bad, heerlijk.En wie weet brengt het de gewenste weeeen...

Liefs Gerrie
 
hahaha wat mooi niet dat de vk daar een wijntje aanraadt! Maar als je er van kunt ontspannen is het misschien ene ideetje??
Ik ontspan namelijk totaal niet nu, loop echt op eieren omdat ik zoooooo graag wil dat er iets gebeurt. Dus kan me voorstellen dat jij dat ook hebt! (hier trouwens ook zo'n lekkere dikkerd... de 8 pond gaan wij ook wel halen.. ;-) )
Jammer dat ik totaal geen wijn lust!
Ben benieuwd of het nog wat zoden aan de dijk zet bij jou, zet em op!
 
ik zou je geen wijntje aanraden, maar het warme bad wel! die van ons wordt ook op 8 pond geschat en dit is de eerste! ik hou alles in de gaten!
 
Nou ik ga beiden heerlijk genieten hoor, hier is het sowieso erg gebruikelijk om met een cocktail in te leiden...grappig he, enerzijds zijn ze super voorzichtig, maar als t om bevallen gaat zijn ze lkkr ontspannen.De mening van de VK is, geniet je wijntje,door de ontspanning die dat geeft heb je grote kans dat je morgen met weeen weer op de stoep staat...Overigens, ik ben nu 40 + 2 en met 41 wkn wordt ik ingeleid als t er dan nog niet is.SUPER idee, ik vind dat tot 2 weken overtijd lopen in NL écht eng, hahaha. Ja, ik heb het hier wel goed vind ik ;)
 
Terug
Bovenaan