update van Nijmegen zkh en meer...

mamavan8kids

New member
Zo daar was ik weer even. Ja in Nijmegen was een hele lange dag. Het kindje doet het erg goed dus daar hoeven we ons echt geen zorgen om te maken.
Er zit inderdaad veel vruchtwater maar het punt was nog niet bereikt dat Nijmegen daar wat aan wou doen. De gevolgen van vruchtwater aftappen waren groter dan het nu te laten zitten. Daarbij ben ik volgende week 32 weken dus dan mag ik gewoon in ons eigen ziekenhuis bevallen. Ze zagen wel dat mijn baarmoedermond aan beide zijde aan het inkorten was en aan het verweken dus. Kortom we moeten gewoon op ons tanden bijten en nog doorgaan. Helaas ging het zaterdag helemaal mis en lag ik alsnog in het ziekenhuis hier. Was de hele nacht aan het overgeven en de hele ochtend dus ik moest toch maar langs komen. Daar zeiden dat het beter was als ik bleef. Me buik speelde weer aardig op, en met de achtergrond van mijn baarmoedermond die korter aan het worden is moest ik een nachtje ter observatie blijven en kreeg ik s`nachts medicatie om eens goed te slapen.
Nu vandaag moet ik weer hier terug naar het zkh. Weer de nodige controles en dan dien we wel weer verder.

Liefs
 
Pff wa een verhaal zeg.
Het zit je echt niet mee maar wel fijn om te lezen dat de kleine het erg goed doet.
Ik hoop dat hij nog even wil blijven zitten iig tot volgende week al zou langer nog beter zijn natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan