update van ons

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen!

Ik ben de laatste tijd zeer weinig aanwezig geweest. Dat komt omdat ik flink moest blokken voor een examen die ik afgelopen dinsdag had. Waarschijnlijk heb ik hem helaas niet gehaald, zoals de meesten die het examen hebben gedaan. Het was een pittig examen met veel opgaven.

Maar er is ook goed nieuws. Ik ben nu ongeveer 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Met kerst gaan we het de familie vertellen. Ik ben weer volop misselijk en moe. Als het goed gaat wordt ik dus weer een augustus mama.

Afgelopen donderdag heb ik mijn beoordelingsgesprek gehad op het werk. Ze waren echt vol lof. Ze vonden de prestaties die ik heb geleverd heel knap, omdat het toch wel wennen is als werkende moeder en ook als parttimer. En als klap op de vuurpijl heb ik promotie gekregen. En dat met 2 mannen als leidinggevenden, waarvan er 1 nog geen kinderen heeft. Ik ben helemaal happy!!!!

Met Tijs gaat het ook super. Het is helemaal geweldig om te zien hoe hij steeds meer snapt en weet wat er moet of gaat gebeuren als hij b.v. naar bed gaat of in bad. Hij vindt het ook helemaal geweldig om de boodschappen mee op te ruimen of de vaatwasser mee leeg te halen. Uiteraard haal ik dan snel eerst alle breekbare spullen eruit. Sinds een paar weken hoeven we er bijna niet meer uit 's nachts om een tutje te zoeken, of om hem weer omlaag te leggen in zijn bedje, dus dat is ook heerlijk. Dus het loopt hier allemaal super. We genieten volop nu. Behalve als hij gaat staan te dwingen, want dat heeft hij ook ontdekt. Bij Tijs werkt de tactiek van het volkomen negeren op het moment het beste. Dan is het het snelste over en gaat hij weer snel spelen.

Dan ga ik nu maar eens bijlezen.

Groetjes,
mv Tijs

He hallo!
Nou gefeliciteerd zeg! En wat een eer dat wij het eerder weten als de familie! Ik wens je toe dat de misselijkheid en vermoeidheid gauw over zijn. Lijkt me geen pretje als er al zo'n dwingertje rondloopt!
Jij ook fijne feestdagen!
Liefs Nelleke

Leuk dat je er weer bent en fijn dat het allemaal zo goed gaat!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je   promotie!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hee wat fijn dat alles zo lekker gaat zeg !!!
En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap !!!
Groetjes happyM.

Wat een fijn berichtje: alleen maar goed nieuws! Dus

VAN HARTE GEFELICITEERD met:

je zwangerschap
je promotie
je ondernemende dreumes..........

Heerlijk toch, als het allemaal tegelijk zo goed gaat. Geniet er lekker van

Susan

Nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het met Tijs ook goed gaat.

Groetjes,
Nelly.

gaaf om juist met kerst te kunnen vertellen dat je weer in blijde verwachting bent! gefeliciteerd en geniet ervan! daarnaast natuurlijk super dat je promotie hebt gemaakt!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan