update van ons!

Ik moet eerst even zeggen dat ik me wel een beetje schaam, een tijdje geleden had ik ook al zo'n topic waarin ik beterschap beloofde en dat ik vaker aanwezig zou zijn.
Nou dat is er dus mooi niet van gekomen.
Met onze meiden gaat het super, Linde loopt als een (dronken) kiviet  en daar geniet ik enorm van, vind het zo stoer.
Vandaag hebben we dan ook de eerste echte zomerschoenen gekocht.(zal als ze wakker is even foto's maken!)
Roos gaat redelijk, veel boos, maar ook veel snot en een verstopt oor, we hebben eindelijk een verwijzing voor de  kno-arts gekregen  (ma 31 maart) ben benieuwd of daar iets uitkomt.
Manlief en ik hebben vorig weekend (8 maart) mijn verjaardag in Parijs gevierd.
En dat was super!!! gezellig met z'n tweetjes, veel gezien, super hotel, volgend jaar wil ik weer!!! De meiden hebben het heel leuk gehad bij opa en oma dus....
Minpuntje, hij had helemaal niets voor mijn verjaardag!!!, dat heeft 'ie dan ook wel de hele dag geweten. Kreeg niet eens een mooi jurkje van € 5000,00 dat ik had uitgekozen!!! Thuis heeft hij het wel een beetje goed gemaakt maar ik was wel erg teleurgesteld.
Verder zorgen problemen met mijn zwager voor slapeloze nachten.
Zijn vrouw wil naar een half jaar huwelijk scheiden, en hij is daardoor helemaal van slag, en terrecht natuurlijk.
De manier waarop en hoe het nu allemaal gaat is erg bizar en ik heb dan ook regelmatig een huilende volwassen kerel aan de telefoon.
Dan breekt echt je hart, maar ik heb ook het vervelende gevoel dat ik zo weinig voor 'm kan doen.
Daarintegen is mijn eigen broertje druk met de voorbereidingen van zijn huwelijk in september, nu even erg raar allemaal, maar ook wel weer heel erg leuk.
Ben blij als het weekend is, dagje extra vrij met het gezinnetje en ik heb dinsdag vrij genomen, lekker shoppen voor mezelf, heb er heel veel zin in.

Nou het is een heel verhaal geworden, heb net al het een en ander gelezen en aangezien Linde nog steeds lekker slaapt ga ik even verder lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

groetjes Daniëlle.

owww, wat klinkt het toch heerlijk.... lekker schuimen door de straten van Parijs!
Gaaf dat je het zo leuk hebt gehad! Maarre, mooi shit, geen jurk van €500.... balen... hi hi hi hi.

Hele fijne paasdagen en shop ze dinsdag!

liefs
di silva

Hoi,

Ben zelf ook niet zo actief momenteel, het is gewoon heel erg druk, veel in de tuin aan het klussen of met Tess bezig. Dus schaam je vooral niet, dat is toch nergens voor nodig.

Dat weekendje in Parijs klinkt super en heel flauw dat je dat jurkje niet mocht, €5000,- heb je toch zo liggen op je nachtkastje, moet kunnen, zeker voor je verjaardag :)
Bedenk maar dat het een man is, die vergeten dit soort kleinigheden (soms, je moet toch iets zeggen)

geniet van je kindjes, ik heb heel volgende week vrijgenomen, wat een heerlijkheid!

Liefs Nanda

Romantisch je verjaardag vieren in Parijs met je lief! Dat is toch ook een mooi cadeau?! Ben nu wel benieuwd hoe dat jurkje er uit zag..
Groetjes Laura mv Thom

Terug
Bovenaan