Update van Tessie

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

De laatste weken zijn erg druk en hectisch geweest, hopelijk komt daar nu verbetering in, het lijkt allemaal lekker rustig te worden op kantoor, dus meer tijd. Nog een weekje puin ruimen van wat er is blijven liggen en dan is het even stil tot de projecten weer gaan beginnen.

Met Tess gaat het lekker, vorige week waren we beide een beetje ziek, Tess met Psuede-kroep en ik met buik-griep, maar we hebben geen dag gemist hoor, gewoon door gaan.
Sinds gister gaat ze op het potje, ze is vaker en vaker droog, dus gister begonnen met op het potje zitten, even afleiden zodat ze blijft zitten en ja hoor al 2 keer een plasje. Het begin is er, maar nog een lange weg te gaan. Op de achterste kiesjes na zijn alle tandjes door, dus dat is ook fijn.

Nog even wat foto's van mijn kleine (ze wordt al zo groot) meiske.

Lekker spelen

Zo lekker bezig

Kijken naar de boer, vooral de traktor is in trek, het is oogstseizoen dus geniet Tess vaak van het uitzicht. (trekker=boer voor Tess)

en nog eentje, samen met Sammie de hond

Hopelijk snel wat meer actie van deze kant, ik lees wel mee hoor, maar heb gewoon te weinig tijd om te reageren. Geniet vanje kindjes, voor je het weet zijn ze groot.

Liefs Nanda

Wat ben jij al een grote meid zeg.....en ook een mooie meid....

Zow dus jij hebt het al helemaal door hoe je op het potje moet plassen goed hoor....deze week krijgt  ik ook een potje want op de wc waar we   nu af en toe oefenen lukt niet echt....veelste groot dat gat mama kan me dan bijna  niet houden want ik wil de hele tijd verder naar beneden zakken met m`n kontje en met m`n handjes in de pot...en mama zegt de hele tijd dat dat niet zow lekker is......

Groetjes Yoëll

Wat een mooie foto's van je mooie meid! Zijn jullie nu weer helemaal opgeknapt?

Lieve Tess en Nanda,

Wat fijn dat het met jullie beide weer beter gaat!

Tess wordt al een echte dame, die staartjes maken het helemaal af, staat haar echt super!! En ik zie dat ze ook al krullen krijgt! De mannen mogen wel gaan oppassen hoor!!

Even wat anders, als we die dag weg gaan met de dames, pik ik jou welop, kom toch langs jullie dorpje.

Groetjes, Marieke en een knuffel van Lyanne

Ze wordt idd al een grote meid zeg! Fijn dat het allemaal weer wat beter gaat, hectische weken op het werk zijn nooit leuk!

Enne, ben wel een beetje jaloers op het uitzicht van jullie! Wij kijken hier tegen andere huizen aan, maar Tess straks lekker kunnen rennen door die weilanden! Genieten dus!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi lIeve meiden,

Gelukkig gaat het nu weer lekker met ons, geen griep achtige dingen meer, op naar de volgende infectie ;0)

@Marieke, fijn dat ik met je mee mag rijden, is veel gezelliger, de afgelpen weken veel in de auto gezeten... pfff wat saai is dat! Vandaag weer een tripje AMC, waarschijnlijk een vand e laatste, mijn collega wordt waarschijnlijk dinsdag naar Glasgow vervoerd.
Mooi he die krullen van Tess, soms zijn ze even weg maar ze komen toch weer terug. Ze moet wel binnenkort even geknipt worden, de eindjes zijn erg dun, dus dat moet even netjes zo krijgt ze een mooie bos haar (hoop ik)

@Lisenka, het is echt heerlijk om hier te wonen, vanaf het teras kijk je op de bieschbos, naast het huis nog een stuk land waar Tess heerlijk kan spelen straks en inderdaad als ze groot genoeg is samen met de buurmeisjes over de sloot en rennen op het land. Super toch! Ik moet bekennen dat ik soms wel mijn vertrouwde omgeving mis, ook al ken ik nu best wel wat mensen het is toch nog best vreemd hier.

Lieve groeten Nanda, die nu naar bed gaat... ben super moe, even goed slapen de komende dagen en op tv is er toch wienig leuks.

Haha, ik moest wel even lachen toen ik m'n eigen naam zag.
Fijn dat het zo goed gaat met m'n naamgenootje.
En wat knap dat ze al op een potje plast!!! Finn weet niet eens dat ie plast, laat staan dat het ook in een potje kan.

Veel liefs,

Tessie

Hoi Nanda

Fijn dat jullie er weer zijn! Hopelijk heb je lekker een beetje bijgeslapen........... En wat een prachtige meid heb je, écht een plaatje!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan