Update VK

Goedemorgen,

Vanochtend moest ik weer voor controle naar de vk.
Ijzer is nog te laag, maar is wel al 0,2 punten gestegen... grr..
Bloeddruk was super 122/72 hartstikke netjes... heb eigenlijk men hele zwangerschap te laag gehad en nu 3 week voor D-day is ie mooi op pijl.

Bebie ligt volledig ingedaald en vast... en startklaar...
Ruggetje ligt links, billen in mijn borst en de beentjes rechts haha....

Nog 3 dagen dan mag ik thuis bevallen.....
Vk denkt dat ik over 2 week mijn kleintje heb... we zullen zien..

Wel al besproken dat ze met 39 weken gaan strippen.... dit doet hij omdat ik me daar veiliger bij voel. omdat een vriendin van mij 3 jaar terug een dood babytje heeft gekregen toen ze 41 week was. door mijn angst daarvoor hebben we besloten vanaf dan proberen het op te wekken zeg maar...

Hoop dat ukje nog ff een week blijft zitten.... !

Liefs

spannend allemaal he! fijn dat ze met 39 weken willen strippen.. je weet natuurlijk niet of het aanslaat, maar wie niet waagt.... eerst deze week maar eens doorkomen!

Nou nog 3 dagen volhouden en dan mag het komen!!
Het is inderdaad fijn om nu al te weten dat ze je gaan stippen met 39 wk (Mocht je dan al niet bevallen zijn!!)

Fijn dat alles verder goed gaat.

Groetjes Anne

Heb je trouwens (eer)gister nog een romantisch dagje met je mannetje gehad???

Nou de romantiek hield met het ontbijtje en de 3 rozen op hoor hahaa.....
Hij heeft de hele voortuin leeg gehaald en ik heb zitten puzzelen, s'avonds nog wel samen filmpje gekeken, maar das dan ook alles...

hij is niet zo van al dat gedoe... maar vond het wel enorm lief!

Liefs

pff wordt gek van dit forum, plaatst ie mn bericht weer niet.....ik weet ook niet meer wat ik nou schreef!!
Nou fijn dat alles goed was,, baby kan trouwens wel nog om de as draaien, dus wil niet zeggen dat het kondje altijd daar ligt ;-) hier een echt draaikont iig,,haha
Rustig aan hé.. nog even!
Groetjes MJ

Terug
Bovenaan