update vlokkentest

hey meiden

nou wat een dag weer vandaag! Moesten er vandaag om 10.45 zijn en waren natuurlijk weer ruim opt tijd!! Om 11 uur werden we opgehaald en naar een grote kamer gebracht!

Daar stond de arts en nog 3 medewerkers op ons te wachten! Eerst hadden we even een gespekje met de arts en toen moest ik me omkleden en op de stoe gaan liggen! Ze gingen eerst met een echo kijken hoever ik was ( 11 week gaf ie gelukkig aan) Toen gingen ze uitgebreid kijken waar alles zat! Nou toen begonnen ze!! pfffffffffff egt geen pretje!! eerst werd ik ontsmet van onder (erg nat) en toen kreeg ik de fijne eendebek in!

Wat ze verder helemaal gedaan hebben kon ik niet zien maar het deed goed zeer! Toen haalde hij de vlokke eruit en ging de medewerker van het lab kijken of ze genoeg hadden! Nee niet dus ! Maar omdat hij er nog niet helemaal goed bij kon en me blaas te leeg was ging ie me blaas vullen met water! kreeg een buisje ingebracht (dat deed egt zeer) en met een spuit spoten ze er 3 keer water in! Op de echo zag je het idd ook mijn blaas ingaan!! geen pretje!! Toen ging de eendebek erweer in en gingen ze nog meer vlokken weghalen! Toen was ik gelukkig klaar en mocht ik eindelijk naar de wc wat een opluchting!

De baby was erg druk en bewegelijk dat was wel grappig om te zien!! Volgens de arts en echoscopiste was ik goed ontspannen en kan ik veel hebben!

29 juni kan ik bellen voor de uitslag! zeer spannend dus! en nu lekker rustig op bed en morgen ook rustig dagje want je voelt het allemaal wel!!

kus cora

Hoi Cora,

Wat spannend allemaal en pijnlijk ook, ik hoop echt dat het allemaal goed zal gaan met jou en je kindje.

Toch vind ik het lastig om op dit forum te lezen over zwangerschappen...

Het maakt me jaloers, verdrietig en weer boos op mezelf dat ik jaloers ben.
Ik put veel steun uit de andere meiden die net zoals ik al meer dan een jaar verlangen naar een zwangerschap, ik herken het verdriet en de pijn en de teleurstellingen elke keer weer.

Ik vind het dus lastig om te lezen.....

liefs Kersensnoepje

Sorry lieve Coortje,

dat ik dat net schreef, ik bedoel het niet zo. Je mag hier natuurlijk alles schrijven en delen wat je wilt en ik wens je al het goeds van de wereld toe.

Ik ben gewoon een beetje somber en negatief en baal van mijn eigen reacties.
En dat is mijn probleem en niet de jouwe, ik ben een nare gefrustreerde zuurpruim....

Sorry

Lieve Cora,
Verstandig dat je het even rustig aan doet, zo te lezen is zo'n vlokkentest nog niet nix...
Ik wist niet dat zo'n 'onderneming' was
Tjonge !
Wel goed om te lezen dat de arts en echoscopiste vonden dat je ontspannen was en dat je veel kunt hebben, dat belooft nog wat !
Rust lekker uit en ik duim voor je dat je 29 juni een goede uitslag krijgt

Liefs, Jo

hey kersensnoepje

de reden dat ik het hier op schrijf is dat ik zelf hier ook gescreven heb! ik ben ook 14 maand bezig geweest en met behulp van de gyn zwanger geworden! ook heb ik in jan een mk gehad!

gr cora

Terug
Bovenaan