Update vrijdag!

Ha meiden,
Inmiddels had ik nu gedacht dat er wel een eisprong zou zijn geweest, maar nog niet dus. Toch zijn mijn eieren wel weer gegroeid. Nu moeten ze natuurlijk de kracht verdelen over 3. Twee eitjes zijn 18.9 en een is 16.9. Dan komt er nog 1 bij van 5.8 Gelukkig is die te klein want 4 kinderen is niet te doen! Hopelijk gaat die niet nog verder meegroeien en groeikracht ontnemen van de anderen. In principe had de gyn. mij nu een spuit kunnen geven zodat de 2 grote eitjes knappen, maar hij wil het tot maandag de kans geven om vanzelf te springen. Hij zegt dat als hij nu pregnyl geeft, dat ik dan veel kans op een 3-ling heb, omdat door die hoeveelheid ook het eitje van 16.9 kan springen. Dat wil hij in principe voorkomen. Als ze uit zichzelf springen, dan is de reactie minder en dan zijn het er waarschijnlijk 2. Mochten die nu niet in het weekend springen, maar verschrompelen, dan geeft hij me alsnog die spuit, zodat dat ei van 16.9 (wat dan misschien gegroeid is) wel knapt, waardoor ik dan kans op 1 kid heb. Tenminste als dan die hele kleine niet alsnog een sprint heeft genomen! Dan zijn het er nog weer 2. Maar daarbij komt ook wel weer, dat ze ook nog eens bevrucht moeten worden. Tja, daarvoor doen we ons best natuurlijk wel. Het word zo onderhand wel een verplicht nummer, maar ja. We doen het er tenslotte allemaal voor. Maandagmorgen om 8.00 moet ik weer terug komen. Spannend!!!! Hopelijk knallen die 2 eieren vandaag eens! Het belangrijkste was volgens de gyn. Zoveel mogeijk ontspannen. Want met stress kan een ei niet groeien. Tja dat valt niet mee om er niet aan te denken!
allemaal veel liefs en een goed weekend!!
A3

hoi wiijfie
Wat spannend.......!
Ik hoop zo voor je dat ze gaan springen dat zou al een hele opluchting zijn.
Ik kan me voorstellen dat je helemaal gestrest bent. Een tweeling lijkt mijn tegek maar een drieof vierling lijkt mijn weer te veel van het goeie.
Maarja alles is welkom natuurlijk het belangerijkst is dat ze nu gaan springen.
Jij hebt toch ook alleen Clomid gebruikt,want ik vind dat er best aardig wat eitjes bij je zijn gaan groeien,want bij mijn was het er vorige maand alleen 1 eitje die gesprongen was,maar ik heb clomid 100mg en jij hebt weer 150mg dus ik denk dat dat scheelt.

Nou wijfie ik denk aan je morgen en hoop dat je met goed nieuws komt morgen.
Misschien kom je F ook tegen want die moet morgen ook hihihih.....

GR NIEM

Hoi A3,

Wat ongelooflijk spannend zeg! Dat zou toch fantastisch zijn als je zwanger zou zijn van een tweeling!! Ik teken ervoor! Maar.. een drieling is inderdaad wel heel veel van het goede haha. Ik duim in ieder geval dat je twee eitjes uit zichzelf springen. Heeeel veel succes bij de gyn! Ik mag ook morgen langs om de Clomid op te halen (wordt mijn eerste kuur). Ik ben trouwens gisteren voor het eerst in bijna 5 maanden uit mezelf ongesteld geworden (dat scheelt weer de primolut-medicijnen!). Succes meid!

X F.

ps: Niem, had een berichtje geplaatst voor je onder het berichtje van problemen met het forum. X F

Tjeempie wat spannend allemaal. Hoeveel kinderen wil je eigenlijk? Met zo'n kwartet ben je gelijk in een keer klaar! Alleen als ze allemaal tegelijk willen eten...

In ieder geval veel succes, ik blijf duimen dat het dit weekend uit zich zelf goed is gegaan.

Werk ze, Fen

Terug
Bovenaan