Update wens 2e kindje

Omdat ik vandaag toch al in het ziekenhuis was, ben ik heel even bij de poli van de gyn langs geweest om eens wat informatie in te winnen. Ik zei zelf al: het is misschien wel heel snel, maar hoe zit dat als we een 2e willen? Reactie was super. Ze zei het is misschien wel wat snel maar als jullie het graag willen is het hier geen probleem. Ik moet nu afwachten of ik zelf een cyclus heb. Mocht dat niet zijn kunnen we gelijk weer terecht. Dus even afwachten de komende 3 weken. (hadden al besloten dat we nu nog even verder gaan met de rubbers tot we weten of ik zelf inderdaad een cyclis zou hebben)

Dat is een fijn idee zeg, dat ze gewoon alweer voor jullie klaar staan op het moment dat jullie het willen, al is het over 2 weken! Geruststellende gedachte moet dat voor jullie zijn. Hopen dat jouw cyclus snel op gang komt!
Ben jij de vorige keer ook via IUI of via IVF zwanger geworden? (ik via IUI)
Succes en veel plezier met klussen ook maar weer ;-)

Liefz Esz

Thnx voor de support. Willen het ook eerst zelf proberen maar het is fijn om te weten dat ze er wel achter staan en we niet weer lang zelf hoeven te tobben om doorverwezen te worden.

@ezc We zouden nog een HSG krijgen en dan verder gaan met IUI. Maar ik had na 7 maanden Clomid en Pregnyl ineens zomaar zelf een cyclus. (mocht voor de HSG niet zwanger worden hihihihi) Dus toen geen hormonen en toch zwanger geraakt. Maar weet vrij zeker dat het door toen die kuren wel op gang gekomen is. Had daarvoor een jaar lang helemaal geen eisprong.

Terug
Bovenaan