update werk

Heb de avonddiensten overleefd, gesprek met leidinggevende ging nergens over.
Is een man, jong, zelf nog geen kinderen dus snapt er niet veel van.
Ik kijk het aan en zie wel hoe lang t goed gaat.
eergister al aanvaring met bewoner gehad, of ik hem even hoger in bed wilde tillen, 120 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En niet wil je, nee je moet,,,,,,,,,,heb dat dus niet gedaan. heb 18 jaar op psychogeriatrie gewerkt, het laatste jaar op somatiek maar de pg bevalt een stuk beter, wordt je tenminste niet behandels alls een dienstmeisje.....

balen zeg dat het gesprek niet mee zat zeg! maar wel fijn dat je voor jezelf hebt gekozen met die bewoner! kun je niet met een andere leidinggevende een gesprek hebben?

euh... ik zou niet wachten op zo lang het goed gaat hoor. Je kunt niet aan het knoeien blijven. Je cliënten hebben recht op zorg. En jij heb recht op een goede werkomgeving. In de CAO staat dat risico factoren zoveel mogelijk vermeden moeten worden. Je hebt recht om op je strepen te staan. Wat nog wel slim is om te doen, een afspraak maken bij de bedrijfsarts en het bij je verloskundige bespreken. Zij kunnen ook zorgen dat er punten op papier komen te staan. Je kunt dan je verhaal ook onderbouwen met "officiele" punten. Ik blijft er wel bij dat er geluisterd moet worden naar wat jij aangeeft. Je zegt iets niet voor niets.

Terug
Bovenaan