hey meiden ik ben alweer 13 weken mij uitgerekende datum staat nu vast op 1 november
de verjaardagsdatum vasn me overleden oma
apart
voel me opzich een heel stuk beter als de eerste weken
op me buik liggen gaat nog soms voel ik dan wel wat weerstand
heb 24 mei een echo om het geslacht te bepalen ben benieuwd werkelijk iedereen denkt een meisje
ik ga stuk als het een jongetje is
mij maaakt het niet uit als et maar gezond is vind ik alles ok
het is me vierde kindje
heb al heel wat meegemaakt in mijn zwangerschappen en leven en voel me deze keer erg onzeker
ben helemaal niet iemand die makkelijk klaagt
me eerste zwangerscap eindigde in een bevalling van 4 dagen die eindigde in een keizersnee omdat me kindje de navelstreng 5 x om zijn nekje had
heb daar angstaanvallen aan over gehouden waardoor ik paniek krijg en yperventileer
\soms gaat dat goed soms niet
mijn 2e zwangerscap veeel problemen gehad met de familie en ex van manlief waardoor ik met 37 weken alleen ervoor stond opname zieken hhuis ivm stress en zo verder
relatie kwam goed goeie bevalling van me 2e mannetje in 7 uur
toen mijn mannetje 6 maanden was stierf me oma
het laatste wat ze zei tegen mij was als ik sterf stuur ik je een dochtertje ik antwoorde oma heb aan me 2 mannetjes genoeg ben niet bezig met nog meer kindjes
4 weken na de begravenis was ik zwanger
met de 20 weken echo jawel een meisje
toen ik 3 maanden zwanger was van me meisje
stierf het ongeboren kindje van me broer
ze hadden er 9 jaar gedaan voor de 2e en met 41 wk en 5 dagen kreeg ze echo en ons neefje was levenloos
grote fout van gynacoloog om vrouw van 41 te lang door te laten lopen
et is een el geweest nog nooit heb ik zo veel verdriet gevoeld en gezien
het kindje was over de 5 kg en door draaing van gynacoloog in moeder buik klem komen te liggen
vreselijk
die kleine man heb een zeer speciaaal plekje in mijn hart geen dag gaat voorbij dat ik er niet aan denk
6 maanden na dat gebeuren moest ik op dezelfd3 kraam afdeling bevallen in een 50 min beviel ik van mijn dochter die blauw ter wereld kwam
paniek
na wat zuurstof en een dag kinderafdeling heb ik nu inmiddels 13 maanden verder een gezin van 3 gezonde kinderen en ben nu 13 weken zwanger van de 4e
meiden geniet en tel elke dag je zeggeningen
liefs wilissa
de verjaardagsdatum vasn me overleden oma
apart
voel me opzich een heel stuk beter als de eerste weken
op me buik liggen gaat nog soms voel ik dan wel wat weerstand
heb 24 mei een echo om het geslacht te bepalen ben benieuwd werkelijk iedereen denkt een meisje
ik ga stuk als het een jongetje is
mij maaakt het niet uit als et maar gezond is vind ik alles ok
het is me vierde kindje
heb al heel wat meegemaakt in mijn zwangerschappen en leven en voel me deze keer erg onzeker
ben helemaal niet iemand die makkelijk klaagt
me eerste zwangerscap eindigde in een bevalling van 4 dagen die eindigde in een keizersnee omdat me kindje de navelstreng 5 x om zijn nekje had
heb daar angstaanvallen aan over gehouden waardoor ik paniek krijg en yperventileer
\soms gaat dat goed soms niet
mijn 2e zwangerscap veeel problemen gehad met de familie en ex van manlief waardoor ik met 37 weken alleen ervoor stond opname zieken hhuis ivm stress en zo verder
relatie kwam goed goeie bevalling van me 2e mannetje in 7 uur
toen mijn mannetje 6 maanden was stierf me oma
het laatste wat ze zei tegen mij was als ik sterf stuur ik je een dochtertje ik antwoorde oma heb aan me 2 mannetjes genoeg ben niet bezig met nog meer kindjes
4 weken na de begravenis was ik zwanger
met de 20 weken echo jawel een meisje
toen ik 3 maanden zwanger was van me meisje
stierf het ongeboren kindje van me broer
ze hadden er 9 jaar gedaan voor de 2e en met 41 wk en 5 dagen kreeg ze echo en ons neefje was levenloos
grote fout van gynacoloog om vrouw van 41 te lang door te laten lopen
et is een el geweest nog nooit heb ik zo veel verdriet gevoeld en gezien
het kindje was over de 5 kg en door draaing van gynacoloog in moeder buik klem komen te liggen
vreselijk
die kleine man heb een zeer speciaaal plekje in mijn hart geen dag gaat voorbij dat ik er niet aan denk
6 maanden na dat gebeuren moest ik op dezelfd3 kraam afdeling bevallen in een 50 min beviel ik van mijn dochter die blauw ter wereld kwam
paniek
na wat zuurstof en een dag kinderafdeling heb ik nu inmiddels 13 maanden verder een gezin van 3 gezonde kinderen en ben nu 13 weken zwanger van de 4e
meiden geniet en tel elke dag je zeggeningen
liefs wilissa