update Wout

Hoi allemaal,

afgelopen vrijdag met Wout op het consultatiebureau geweest. Niet mijn eigen arts (waarover ik heel tevreden ben) helaas, maar een vervangster. Wout was goed gegroeid voor zijn doen, 440 gram in 3 weken tijd. Hij weegt nu 6700 gram. Lengte was niet zo heel veel bij gekomen, 65 cm nu. Tja mevrouw, hij is niet zoveel gegroeid. Ikke: zijn lengte en gewicht zijn nu weer prima in verhouding. O ja (1e keer) Maar mevrouw, hij zit met lengte en gewicht onder het gemiddelde op de curve. Ikke: Wout krijgt alleen bv, daar loopt de curve iets anders. O ja (2e keer).
Ik ben wel blij dat hij goed groeit, nu kunnen we gaan starten met bijvoeden (met daarbij de kans de voedingen op een ander ritme te krijgen maar hij heeft nu dus iets bij te zetten). Gisteren gestart met banaan (wel lekker, maar toch een beetje vreemd) en 's avonds courgette. Die ging er niet zo denderend in, onze kleine man had het veels te druk met keten met zijn broer die natuurlijk ook aan tafel zat. Gevolg is dat we ontzettend genoten hebben van onze mennekes maar ze beiden niet zoveel gegeten hebben. Went allemaal...
Verder doet Wout het prima. Rolt door de hele kamer heen (als zijn broertje niet op hem zit of ligt gaat dat prima) en begint echt te brabbelen nu. Vrolijk kereltje, zelfs nu hij helemaal niet lekker is (hij is ZO snotterig, komt door ogen, neus en mond eruit arme kind)
Vandaag grote broer naar de opvang gebracht en lekker een dagje samen thuis.

Genieten...

liefs Natasja

ps weet iemand zo of soepstengels ook gluten bevatten? Moest van de arts maar even op de verpakking kijken want dat wist ze niet...

Het klinkt allemaal goed! Fijn dat Wout goed gegroeid is!
Van die soepstengels weet ik niet, al zou ik denken van wel..
Blijf lekker genieten van je mannetjes en laat je niet gek maken door het cb!

Pfff, tja, het CB, wat kunnen we daar nog over zeggen... Ik meot donderdag weer gaan met Anouk. Ze is nu 6,5 maand. Ik ben eens benieuwd. Ze zit zowel met lenge als gewicht onder het gemiddelde maar in haar eigen curve is ze tot nu toe in goede lijn.
Anouk is momenteel ook ontzettend snotterig! Het loopt zo haar neus uit en tranende oogjes. Flnik gemiemel eer ze slaapt. Haar hoedlakentje kunnen e nu dagelijks verschonen want die is 's ochtends nat van het genotter en de traantjes!!! ZIELUUUUG!!!!!

Terug
Bovenaan