Hallo
Hier weer even een update voor diegene die geïnteresseerd zijn.
Zoals jullie in mijn andere topics hebben kunnen lezen tobben we een beetje met e gezondheid van kas (1.5).
Hij had voor zijn ontstoken amandelen een kuur Augmentin gehad voor 10 dagen,
afgelopen week weer terug naar de KNO en wat bleek zijn amandelen zagen er nog steeds niet goed uit. (had ook een streptococen en een hib infectie)
Ze willen ze er nog niet uirhalen ivm de complicatie's die er kunnen optreden. dus zo lang mogelijk rekkken. Nu heeft hij weer een nieuwe kuur gekregen voor 3 weken!!!!!
Bactrimel.
Gelukkig is hij niet ziek meer en is hij ook wel weer wat aangekomen volgens mij want zijn buik is weer terug van weggeweest. hahaha.
Hij eet ook weer goed dus.....
Donderdag moet ik een extra keer naar het CB ben benieuwd wat hij weegt.
5 augustus weer terug naar de KNO en dan zien we wel weer verder.
zo jullie zijn weer op de hoogte.
groetjes Judith
Hier weer even een update voor diegene die geïnteresseerd zijn.
Zoals jullie in mijn andere topics hebben kunnen lezen tobben we een beetje met e gezondheid van kas (1.5).
Hij had voor zijn ontstoken amandelen een kuur Augmentin gehad voor 10 dagen,
afgelopen week weer terug naar de KNO en wat bleek zijn amandelen zagen er nog steeds niet goed uit. (had ook een streptococen en een hib infectie)
Ze willen ze er nog niet uirhalen ivm de complicatie's die er kunnen optreden. dus zo lang mogelijk rekkken. Nu heeft hij weer een nieuwe kuur gekregen voor 3 weken!!!!!
Bactrimel.
Gelukkig is hij niet ziek meer en is hij ook wel weer wat aangekomen volgens mij want zijn buik is weer terug van weggeweest. hahaha.
Hij eet ook weer goed dus.....
Donderdag moet ik een extra keer naar het CB ben benieuwd wat hij weegt.
5 augustus weer terug naar de KNO en dan zien we wel weer verder.
zo jullie zijn weer op de hoogte.
groetjes Judith