update ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben net weer terug vanuit het ziekenhuis. Gelukkig redelijk goed gesprek gehad. We hebben de IVF poging nabesproken. Eigenlijk kon de arts geen reden vinden waarom het dit keer zo anders is verlopen en vooral afgelopen als de poging waaruit Maaike is gekomen. Het enige dat ze kon bedenken is dat de overstimulatie toch wat verder was dan ze had ingeschat.

We hebben gesproken over het terugplaatsen van de cryo en dat gaan we nu in ieder geval proberen. Hiervoor heeft het ziekenhuis in Nijmegen de leidende rol en moet ik dus hun bellen. Ik weet niet precies wanneer we daar voor kunnen beginnen maar ze kon me wel vertellen dat ik niet hoef te spuiten. Ik moet van te voren wel tabletten gebruiken maar daarvan is de enige bijwerking dat je er wat opgewekter van wordt. En dus niet zo moe als van de spuiten bij IVF. Dit is op dit moment alleen maar gunstig vinden wij.

Nu zijn jullie weer even op de hoogte.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Ik ben niet heel erg thuis in de wereld van de IVF, maar een cryo is dat een bevroren embryo? (Sorry voor mijn misschien domme vraag)
Wel lekker dat je niet hoeft te spuiten, want die bijwerkingen is niet niks.
Laat je ons weer weten wanneer we voor jullie moeten duimen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

een cryo is inderdaad een ingevroren embryo. De kans dat deze trouwens goed ontdooid is maar 50% maar je weet het natuurlijk maar nooit. Klinkt dat raar het ontdooien van een embryo.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

We gaan weer voor je duimen!! Hopelijk ontdooit hij goed.

groetjes Maris

Hoi,

gaan zeker voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan deze keer, ben benieuwd wanneer het teruggezet gaat worden. en idd fijn dat je niet hoeft te spuiten.

Groetjes

Hier een ivf lotgenoot... Ik wil je even heel veel succes wensen met je komende cryo terugplaatsing. Ik heb een vriendin waarbij het tp van een cryo wel werkte en een volledige ivf niet omdat je baarmoeder een stuk onvruchtbaarder wordt van een volledige ivf (vanwege de tas vol hormonen) in vergelijking met een cryo tp. Het kan dus heel positief uitpakken! Het is je gegunt!

gr.Ing

Heel veel succes met je vervolg behandeling. Ik hoop voor jullie dat het spoedig kan gebeuren.
Hopenlijk nu met een goede afloop.

liefs Saskia

Hoi meiden,

Bedankt voor alle lieve en steunende reacties. Ik heb vanochtend gebeld en als ik volgende week ongesteld wordt dan mag ik meteen beginnen met de tabletten en als ik het dan helemaal goed heb kan er in principe of een week of drie, vier al een tp volgen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan